joepie Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Onze joepie is vandaag gecastreerd, we hebben hem net opgehaald. Onze jongen van 4 maanden en nu al bijna 4 kilo!!!!!Alles is goed gegaan en bij thuiskomst een blaadje andijvie, witlof en groen van de wortel gegeten.......vandaar die 4 kilo denk ik ook, echt wat een (vr)eetzak!! Hij ligt nu op en handdoek lekker bij de komen in de schaduw!! Hoop op een snel en spoedig herstel!!!En dan op naar een vriendin voor hem!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Wat goed dat hij al meteen eet, dat is toch altijd wel een geruststelling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Hopen dat hij niet teveel eet, dat hij zichzelf niet meer kan schoonhouden, maar de castratie klinkt in ieder geval geslaagd! Goed hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Nou fijn dat hij al gelijk weer eetEn dadelijk een leuke vriendin :yipi::yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Hoe bedoel je dat floris en stijn? Volgens mij is Joepie een FH, dus hij moet nog wel wat groeien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Wat super dat het goed is gegaan:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Hoe bedoel je dat floris en stijn? Volgens mij is Joepie een FH, dus hij moet nog wel wat groeien. Ze heeft het over als hij te dik word Ik zeg niet dat dat gebeurt, maar daar ging het om Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fleurtje1985 Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Wat goed! Verstandig idd voor hij gaat daten met andere afloop haha!Maar laat hem maar lekker opknappen voor hij sjiek uit daten gaat! Waarschijnlijk weet je het al, maar je moet hem zeker nog 14 dagen gescheiden houden van voedsters eh Die hormonen kruipen waar ut niet gaan kan.... Al leuke dame (uit de opvang??) op het oog? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Fijn dat het zo goed gegaan is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gijssie Geplaatst: 17 augustus 2011 Delen Geplaatst: 17 augustus 2011 Oh wat fijn dat het zo goed is gegaan, is toch altijd weer een fijn gevoel. Z'n vriendin had je toch al gereserveerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
annelotte Geplaatst: 20 augustus 2011 Delen Geplaatst: 20 augustus 2011 Wat fijn voor hem dat hij daarna lekker bij een vriendinnetje kan gaan zitten!! Dat zal hij vast superfijn vinden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoe bedoel je dat floris en stijn? Volgens mij is Joepie een FH, dus hij moet nog wel wat groeien.Inderdaad zoals iemand anders al zei, was ik bang dat hij misschien te dik zou worden. Ik zie nergens staan in het Topic dat hij een Franse Hangoor is. Waarschijnlijk heb je dit uit het profiel opgezocht op weet je dit vanuit eerder opgedane kennis. De Topic starter heeft gemeld dat hij al 4 kilo is voor maanden met 4 uitroeptekens, vandaar mijn opmerking. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dianant Geplaatst: 21 augustus 2011 Delen Geplaatst: 21 augustus 2011 Mijne wordt morgen gecastreed AAAHH ( omg ik ben zenuwachtig) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten