Ga naar inhoud

Gecastreerd!


joepie

Aanbevolen berichten

Onze joepie is vandaag gecastreerd, we hebben hem net opgehaald. Onze jongen van 4 maanden en nu al bijna 4 kilo!!!!!

Alles is goed gegaan en bij thuiskomst een blaadje andijvie, witlof en groen van de wortel gegeten.......vandaar die 4 kilo denk ik ook, echt wat een (vr)eetzak!! Hij ligt nu op en handdoek lekker bij de komen in de schaduw!! Hoop op een snel en spoedig herstel!!!

En dan op naar een vriendin voor hem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed! Verstandig idd ;) voor hij gaat daten met andere afloop haha!

Maar laat hem maar lekker opknappen voor hij sjiek uit daten gaat!

Waarschijnlijk weet je het al, maar je moet hem zeker nog 14 dagen gescheiden houden van voedsters eh :) Die hormonen kruipen waar ut niet gaan kan....

Al leuke dame (uit de opvang??) op het oog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat floris en stijn? Volgens mij is Joepie een FH, dus hij moet nog wel wat groeien.

Inderdaad zoals iemand anders al zei, was ik bang dat hij misschien te dik zou worden. Ik zie nergens staan in het Topic dat hij een Franse Hangoor is. Waarschijnlijk heb je dit uit het profiel opgezocht op weet je dit vanuit eerder opgedane kennis.

De Topic starter heeft gemeld dat hij al 4 kilo is voor maanden met 4 uitroeptekens, vandaar mijn opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .