Ga naar inhoud

Castratie


dianant

Aanbevolen berichten

Moest net zelf bellen voor de dierenarts. Dus heb ik dat gedaan. Ik zou morgen kunnen maar we hebben super druk weekje! dus maandag 22ste is het dan zover nibbit zijn mannelijke geslachts deeltje wordt eraf gehaald. Spannnennndd!

De assistente zei dat ik wat voer mee moest nemen en verder zei ze niets hierover. dat wat erna moet gebeuren zal ik daar wel te horen krijgen denk ik.

Wat ik sowieso al weet

- Handoek en kranten in de kooi inplaats van houspul

- genoeg eten en hooi

Nog wat vraagjes

Kan drinken gewoon in drink fles of moet het in een bakje

Wat is nog meer belangerijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er voor gezorgd dat hij van te voren at, omdat konijnen absoluut niet mogen vasten.

Hij was bij thuiskomst nog wat suf van de operatie, maar verder deed hij alles alsof er niets gebeurd was.

Maar elke ram reageert er natuurlijk wel anders op, dus ik zou het vooral gewoon aan kijken. Wil hij gewoon niet uit een fles drinken, dan zou ik er voor de zekerheid een bakje bij zetten, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd voor de tijd gewoon lekker laten eten:)

Nou de Da gaf ookal aan dat je dus wat eten voor da de tijd moest meenemen,ik zal ook een extra handdoek meegeven(heeft die een beetje een geur van thuis)

Nou en voor thuis weet je ookal:)

Daalt z'n temperatuur een beetje kun je er altijd ook nog voor kiezen om er een kruik erbij teleggen(maar alleen als het echt nodig is)

En waterflesje is net wat die zelf ook gewend is en als die niet wilt drinken kun je wat water uit een bakje voor hem houden of met een pipetje geven.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .