Ga naar inhoud

AiJaiJai...Morgen The Big Day!!!!


JOEPENKOOS

Aanbevolen berichten

Over een kleine 12 uurtjes is het dan zover:warn:

Mijn baasje maakt zich geen zorgen en heeft er alle vertrouwen in....Ik daarin tegen maak me toch wel een beetje zorgen....:frown:

Morgen gaat mijn zaakje eraf.....

Mijn baasje zegt dat er wel wat plus punten aanzitten..

+ Ik krijg 4 vrouwen(moet ze wel delen met Joep,maar daar kan ik mee leven:))

+ Ik mag eindelijk naar buiten en krijg een grote ren om in rond tehuppelen

+ Ik maak me Zusje ook meteen blij,want als ik mag dan mag Guusje mee

+ Ik maak Nelleke blij want als wij lekker buiten zitten,krijg zij een nieuwe kooi

Dus ik verman me maar even en laat de Dierenarts haar ding doen en over 2 weken ga ik een nieuw leven tegemoet:goed:

Likjes Cor

attachment.php?attachmentid=49902&d=1313004338

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien Cor Bij de dierenarts zit...typ ik maar even voor hem:P

Nou 9 uur hem erheen gebracht..alle gegeven laten invullen enz en toen mocht hij mee naar achteren.

Hij zat wel heel zielig achterin z'n vervoersbox....

Maar om 1 uur mag ik even bellen hoe het met hem gaat en hoelaat ik hem weer op mag halen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdrietig nieuws aan deze kant.

Half 11 belde de dierenarts met de medeling dat Mijn kleine Knuffelkont er niet meer was.

Hij was goed uit de operatie gekomen en temperatuur alles was goed geweest en hij was alweer alert.

En ze waren verder gegaan met een hond klaar temaken voor de sterrilisatie en ze hebben een kabaal gehoord en toen lag die dood in de kooi.

Ik ga hem zo ophalen..want wil gewoon dat die naar huis komt.....Mijn kleine vent:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .