Ga naar inhoud

Help!!!


PUKenQUINTY

Aanbevolen berichten

Oke, om te beginnen hoorde ik gister van me zus dat quinty was ontsnapt uit zijn hok en onder de tafel een verrotte pruim had gehad.. een hapje maar, maar ik was wel al gelijk ongerust, nou zette ik hem net even op de tafel om zijn drinkbakje te vullen, kom ik terug zit hij onder de verrotte pruim te eten! hij heeft iets van de helft op! wat moet ik nu doen?:arf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem goed in de gaten houden of je niets vreemds aan hem merkt. Het zou kunnen dat hij dunne ontlasting krijgt.

Tip voor de volgende keer: ruim meteen dit soort dingen op! Hij had er gisteren al iets van gegeten en vandaag had het voorkomen kunnen worden ... en niet door hem op de tafel te zetten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nicky,

wij hebben een pruimenboom vandaar dat er vaak pruimen naar beneden vallen,

Zet er dan een gaas omheen zodat de konijnen niet bij de gevallen pruimen kunnen of ruim even dagelijks de gevallen pruimen op.. En anders is er nog een mogelijkheid: doe de boom weg. Ik heb ook mijn hele tuin aangepast op de konijnen. Je kunt niet van een konijn verwachten dat hij al dat lekkers onaangeraakt laat liggen.. Als je konijn het wel laat liggen, is je konijn ziek..

Het is niet aanvallend bedoeld, maar je hebt zelf de verantwoording voor je huisdieren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nicky,

Je moet begrijpen dat ik nog maar 12 ben.. Ik ruim de pruimen elke dag op maar die zag ik dus niet. En hoe bedoel je gaas er om heen doen? De boom is nog best hoog. Maargoed, de ren staat er wel een beetje vandaan en mijn konijnen zitten alleen maar in de ren, dus daar vallen geen pruimen. En de boom weghalen lukt ook niet, want.. nouja, je snapt het denk ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sry.. maar wat doet fruit op de grond? Laat staan verrot fruit.. En waarom wordt dit niet gewoon opgeruimd?
bij ons ligt ook verrote pruimen op de grond. komt van de boom. bij de pruimen waar we niet bij konden zijn verot geworden en als vogels eraan zouden pikken vallen ze naar beneden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zou me niet druk maken hoor :) ik heb een appel en perenboom in de tuin en ind soms valt er wel eens wat af. Mijn konijn heeft daar een neus voor dus vaak heeft hij het sneller door dan mij! ik pak het vaak ook wel af maar soms zie je dat gewoon niet! hou het gewoon even in de gaten.... liefs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zou me niet druk maken hoor :) ik heb een appel en perenboom in de tuin en ind soms valt er wel eens wat af. Mijn konijn heeft daar een neus voor dus vaak heeft hij het sneller door dan mij! ik pak het vaak ook wel af maar soms zie je dat gewoon niet! hou het gewoon even in de gaten.... liefs....

Ja, maar een appel of peer is wel wat anders dan een pruim he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .