Ga naar inhoud

SS in de aanbieding, online


Loesah

Aanbevolen berichten

Bij Jumbopet is de SS in de aanbieding. Daarnaast zijn er nog vele andere artikelen afgeprijsd, dus zeker de moeite om eens gaan te shoppen daar!

Ik heb net 10 kg gekocht voor 34 euro nog wat. (en geen verzendkosten)

Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar anders is het zo weer weg :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

konino is inderdaad duurder, ook al s daar nu ook een goede aanbieding met de 5kg zakken, puur en alleen door de verzendkosten.

Als je in de buurt van dordrecht woont is het inderdaad ook goedkoop om het met jou mee te bestellen.

MAAR voor de mensen waarvoor dat niet geldt, is jumbopet goedkoop nu. EN er zijn nog veel andere konijnen spullen nu ook in de aanbieding, zoals ik aan het begin vermeldde.

Ik vind het jammer dat er zo een reactie komt, want voor veel mensen is het dus wel goedkoper om nu via jumbopet te bestellen. Ik wil ook alleen maar helpen en tips geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de dierapotheker is SS ook zo goedkoop, alleen zijn het dan wel 2 zakken van 10 kilo die je in 1 x moet bestellen. Hier betaal je 65,72 + 2,95 verzendkosten is 68,67. Dus 10 kilo komt dan op ong 34,34 euro.

Misschien voor degene die de actie gemist hebben. Dit is daar trouwens geen aanbieding, maar de vaste prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gijssie; dan is 34 euro voor 1 zak van 10 kg nog goedkoop!, bij welkoop & jumper kost het al 48 euro!

Ik ben erg tevreden over science, ko's doen het er goed op, maar het wordt wel heel erg duur hoor! Nog ff dan betaal je 50 euro! Ik heb 5 konijnen, allemaal goede eters, krijgen niet eens zoveel brokjes, maar zo'n zak van 10 kg is wel erg snel op!

Ik zit er sterk aan te denken om ze op "gewone" brokjes te doen. De fokker van mijn ko's gebruikt dat ook, en zijn dieren zijn supergezond. Zo lang ze maar veel hooi, groente etc. krijgen, komen gezonde konijnen wel aan hun dagelijkse behoefte voeding.

Heb al beetje vd gewone brokjes door de science heen gedaan gisteren, 4 vd 5 eten het helemaal op(bij 1 lagen er zelfs nog science brokjes, gewone brokjes waren weg! ;-) ). 1 ko vind er niet zoveel aan, hoop dat hij het nog wel wil gaan eten, zo niet, dan moet hij als enige maar op science blijven, 1 nijn kost me dan de kop niet.

Ik wil graag Kennerbrokjes gaan voeren(vd welkoop), wie heeft daar nog meer ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gijssie; dan is 34 euro voor 1 zak van 10 kg nog goedkoop!, bij welkoop & jumper kost het al 48 euro!

Ik ben erg tevreden over science, ko's doen het er goed op, maar het wordt wel heel erg duur hoor! Nog ff dan betaal je 50 euro! Ik heb 5 konijnen, allemaal goede eters, krijgen niet eens zoveel brokjes, maar zo'n zak van 10 kg is wel erg snel op!

Ik zit er sterk aan te denken om ze op "gewone" brokjes te doen. De fokker van mijn ko's gebruikt dat ook, en zijn dieren zijn supergezond. Zo lang ze maar veel hooi, groente etc. krijgen, komen gezonde konijnen wel aan hun dagelijkse behoefte voeding.

Heb al beetje vd gewone brokjes door de science heen gedaan gisteren, 4 vd 5 eten het helemaal op(bij 1 lagen er zelfs nog science brokjes, gewone brokjes waren weg! ;-) ). 1 ko vind er niet zoveel aan, hoop dat hij het nog wel wil gaan eten, zo niet, dan moet hij als enige maar op science blijven, 1 nijn kost me dan de kop niet.

Ik wil graag Kennerbrokjes gaan voeren(vd welkoop), wie heeft daar nog meer ervaring mee?

Kenner brokjes, prima spul, maar dan zou ik toch op Hope Farms Supertrio gaan, anders is het wel een hele stap terug! Hopefarms supertrio is ietsjes duurder dan kenner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie.. een icepod.... heb je heel hard nodig met dat hete weer hier in Nederland :rofl:

Daar kun je wel om lachen, maar Doerak heeft er deze periode al dankbaar gebruik van gemaakt.

Hij is een binnenkonijn achter glas en als dan het zonnetje even schijnt, kan de temperatuur best oplopen.

Ben er van geschrokken toen ze op het nieuws zeiden dat het slechts 20 graden zou worden en meneertje op het kale hout lag te hijgen als een idioot die middag. Direct de icepod in zijn kooi gelegd en daar maakte hij toch dankbaar gebruik van....

attachment.php?attachmentid=50083&d=1313321584

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sindsdien trouwens direct de gordijnen aangepast, zodat deze voor een deel dicht kunnen als ik er niet ben.

Als ik weet dat het zonnig wordt en niet gaat regenen, gaat bij mij normaliter de zonnewering naar beneden.

Helaas heeft het de afgelopen tijd geregend en ging dat dus niet op....

Houdt het ochtend nieuws dus nu extra in de gaten en de icepod ligt klaar voor gebruik iedere ochtend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .