Ga naar inhoud

Snot, snot, snot.....


saskiaa

Aanbevolen berichten

Ik heb de tegels geschrobd met Dettol en daarna met de spuit alles goed weggespoten. Gelijk ook de AB laatste injecties gegeven, maar zag bij sil dat er toch nog snot uit haar neus kwam. Bij haar is het de AB kuur trouwens niet onderbroken, die loopt nu echt al een tijdje.... Hoop niet dat het dan toch chronisch is dan heb ik alles voor niks gedaan. Morgen DA bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ik heb net gebeld en ze is nu aan het overleggen, ik word zo terug gebeld.. Ben benieuwd. Hoop toch dat ik niet langs hoef te komen met de konijnen want m'n moeder zal dat wss niet willen en misschien moet ik dan weer zo'n dik consult betalen, nouja nu even afwachten. Ik heb nog wel gezegd van dat potje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch zelf maar gebeld ;) Toen is ze het gelijk gaan navragen en mag het zo ophalen, nog een keer gevraagd van dat potje want dat als ik elke keer moet ophalen het wel duur wordt, en dat had ze nog niet gevraagd dus zou ze nog doen. Ga het zo ophalen, ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt steeds mooier daar, elke keer dat ik daar kom wordt t duurder? Eerste keer toen ik extra AB nodig had kreeg ik 5 spuitjes voor 11 euro, 2e keer 5 spuitjes voor 17 euro en nu 2 spuitjes voor 10 euro. Vrijdag komen die potjes pas binnen, dus kan dan pas halen, ga er maar vanuit dat dat ook wel 50 euro ofzo zal zijn?

Ook dom want ik kwam daaraan hadden ze ook voor Wieweet en Fire gemaakt, uhh die was al lang afgelopen?? Apart hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt toch gewoon? De receptkosten waren toch iets van 5-6 euro? Dan kosten de spuiten iets van 2,70

Wat ik zou doen is een andere DA zoeken die:

1) verstand heeft van Pasteurella

2) Geen receptkosten rekent

Want deze melkt je behoorlijk uit, terwijl je bij een goede KKDA gewoon meteen voor minimaal 2-3 weken meegekregen had en je daarna net zoveel bij had kunnen halen als nodig zou zijn zonder steeds 6 euro extra te moeten betalen.

Als je vrijdag toch dat potje gaat halen, zou ik wel weigeren de receptkosten te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn dierenarts krijg is standaard de AB of pijnstilling in potjes (flesjes) mee. Ze hebben daar ook het motto liever iets te veel als iets te weinig, rekeninghoudend dat met het dwangvoeren vaak wat mis kan gaan. Spuiten om medicijnen toe te dienen krijg ik gratis mee. Medicijnen uiteraard niet. Is het een herhalingsrecept zonder consult, betaal ik ook alleen voor de medicijen. Dus die receptkosten kan ik niet zo plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik vind het ook een beetje oplichterij, maar ze doen het waarschijnlijk zodat mensen minder snel alleen medicijnen komen halen zonder consult. Maar gezien het feit dat ze zo krenterig zijn en ook nog eens niks van snot bij konijnen weten, zou ik een andere DA gezocht hebben.

Ik heb er in mijn stad al heel wat geprobeerd. Uiteindelijk had ik er een die wel redelijk geod was, maar wel heeeel duur (dat was ook de DA die spoeddienst had toen Ziggie gas had op Hemelvaart en waar ik toen 150 euro kwijt was voor dat ene consult). Uiteindelijk heb ik via dit forum een andere goede en KKDA gevonden die veel schappelijkere prijzen heeft. Ik moet er wel voor naar de andere kant van de stad, maar die 20-25 min rijden vind ik het ook wel waard. Ik heb ook een DA op 3 minuten lopen, maar dat is de MINST KKDA van de stad, dus dan liever dat stuk rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het net gehaald. 30,- dus dat viel me mee. 100 ml en 10 spuitjes. Maar toch weer een bevestiging om daar weg te gaan.

De dierenartsassistente gaf het mij en toen vroeg ze of ik nog spuitjes had? Hoe kan ik die nou hebben als ik elke keer spuitjes heb gekregen waar al AB in zat? Ja de gebruikte heb ik, maar die ga ik toch zeker niet nog een keer gebruiken? Daarna kwam de dierenarts erbij, degene die ik de vorige keer ook had. Want de assistente vroeg hoe vaak ik nog moest geven en toen zei die nouja geef vandaag (kan al niet want heb gister nog gegeven) en zondag. Stel dat het morgen over is dat je er sowieso 1 extra geeft om er zeker van te zijn dat het wegblijft. Toen zei ik dat ik gehoord had dat als het zo hardnekkig is je wel 2 weken daarna door moest gaan. Toen zei die: ja het kan zeker hardnekkig zijn maar doe maar 1 extra geven.

En trouwens als ik nog maar 2 keer AB zou geven als ik daar van uit zou gaan dan zou ik toch niet om een flesje van 100 ml vragen? Nouja in ieder geval heb ik voorlopig genoeg. Nog even een vraagje hoe lang blijft dat spul geopend goed? Er staat wel een houdbaarheidsdatum op maar denk dat dat is als ie niet open is? Ik bedoel stel dat het nog eens terug komt dat ik het dan bewaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het een beetje op te geven, maarja wat moet ik anders?? De kosten gaan nu ook wel een beetje een rol spelen want vind het wel zonde als ik 130,- voor niks kwijt ben..

Heb nog genoeg AB daar gaat het niet om, maar heb het idee dat het geen ene moer helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .