Ga naar inhoud

Semmeke semmeke semmeke toch


Sherrifke

Aanbevolen berichten

Nou, dan heb je 4 spannende weken voor de boeg. Hopen dat je door mag gaan met jouw opleiding. In het hoeveelste jaar zit je?

FIjn dat je er veel zin in hebt. Heel veel succes, en laat je even weten hoe het is gegaan? :)

Ik ga nu naar het derde jaar... als het goed is. Opleiding duurt in totaal 4 jaar.

Stage gaat gelukkig goed, mag nu een paar daagjes van thuis uit werken.

Semmeke heb ik gister opgehaald!! Ze is weer thuis.Ze heeft wel nog altijd de kap om en ze blijft binnen zitten tot de wond geen wond meer is. Haar anus ziet er mooi uit, maar zodra de kap af is, gaat ze er toch weer aan bijten.

Het vermoeden dat ze het toch zelf heeft gedaan groeit hierdoor weer enorm.

Nadine heeft haar goed zindelijk gekregen en plast nu mooi op haar plasbak. Hoewel ze gister avond wel mijn bank meteen ingezegend heeft... zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En we hebben het gisteravond gevierd met ons tweetjes. Vele knuffels heen en weer, gedroogde appeltjes en een overdosis aai en kroelwerk.

Er is een moment geweest in een tv programma, zo'n mooi emotioneel stuk, dat de waterlanders vanzelf rolde. Sem lag op dat moment bij haar bak maar stond plots op en kwam op mijn voeten liggen. :love:

De mijt is weg Bianca. Dat controleer ik iedere dag eventjes.En de kap José, die blijft om tot er geen wondje meer te zien is maar haar pootje weer helemaal geheeld is. Haar bibs ziet keurig uit.

Safmaistromonstermaniameestermachtigmengelselmeerkoetman, je bent van harte welkom om je favoriete lampekapkonijn te komen knoevelen ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .