Sherrifke Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Nou, dan heb je 4 spannende weken voor de boeg. Hopen dat je door mag gaan met jouw opleiding. In het hoeveelste jaar zit je? FIjn dat je er veel zin in hebt. Heel veel succes, en laat je even weten hoe het is gegaan? Ik ga nu naar het derde jaar... als het goed is. Opleiding duurt in totaal 4 jaar. Stage gaat gelukkig goed, mag nu een paar daagjes van thuis uit werken. Semmeke heb ik gister opgehaald!! Ze is weer thuis.Ze heeft wel nog altijd de kap om en ze blijft binnen zitten tot de wond geen wond meer is. Haar anus ziet er mooi uit, maar zodra de kap af is, gaat ze er toch weer aan bijten. Het vermoeden dat ze het toch zelf heeft gedaan groeit hierdoor weer enorm. Nadine heeft haar goed zindelijk gekregen en plast nu mooi op haar plasbak. Hoewel ze gister avond wel mijn bank meteen ingezegend heeft... zucht.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Welkom thuis Sem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zonnebloem Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Fijn dat je haar weer thuis hebt! En mijn konijnen doen hetzelfde, ze plassen keurig op de bak maar als ze op de bank komen,moeten ze altijd een "souveniertje" achterlaten. Is volgens mij gewoon geurmerken. Zo van, die is van mij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik mis onze opvanglampekamp :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Fijn dat je lieve Sem weer thuis is!Ik zou de kap ook omlaten totdat alles weer netjes genezen is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Is de mijt ook weer helemaal weg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2011 En we hebben het gisteravond gevierd met ons tweetjes. Vele knuffels heen en weer, gedroogde appeltjes en een overdosis aai en kroelwerk.Er is een moment geweest in een tv programma, zo'n mooi emotioneel stuk, dat de waterlanders vanzelf rolde. Sem lag op dat moment bij haar bak maar stond plots op en kwam op mijn voeten liggen. De mijt is weg Bianca. Dat controleer ik iedere dag eventjes.En de kap JosƩ, die blijft om tot er geen wondje meer te zien is maar haar pootje weer helemaal geheeld is. Haar bibs ziet keurig uit.Safmaistromonstermaniameestermachtigmengelselmeerkoetman, je bent van harte welkom om je favoriete lampekapkonijn te komen knoevelen ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Geniet maar heerlijk van je mooie blauwe meid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 8 augustus 2011 Delen Geplaatst: 8 augustus 2011 Hartstikke fijn dat het weer zo geod met haar gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 9 augustus 2011 Delen Geplaatst: 9 augustus 2011 "Sem is een zij." oops sorry, waarschijnlijk ove rheen gelezen. Mijn excuses aan je dame ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten