Ga naar inhoud

Winnie heeft stuk novilon (vloerbedekking) OPGEGETEN!!!! :(:(


Witchy

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

mijn konijntjes lopen elke dag los in een kamertje wat zo is ingericht dat ze weinig schade kunnen aanrichten aan de kamer en hunzelf. Helaas heeft Winnie vanavond een gaatje in de vloer gevonden en dat verder uitgevreten... ze heeft enkele cm2 verorbert (misschien mn andere nijntje ook nog wat) en maak me best wel zorgen. Heb ze extra eten en hooi gegeven, want denk dat de dierenarts hier ook verder weinig mee kan. Ze maken overigens geen zieke of vreemde indruk. Wat moet ik doen? Gewoon afwachten totdat ze het weer uitpoepen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan opzich niet supper veel kwaat , konijntjes maken dit zo supper klein bij het opeten dat het er vaak ook weer makkelijk uitkomt.

Mijn konijn heeft laatst een heel stuk zeil opgegeten wat ik tegen de regen over de kooi had gehangen.

Ik had de DA gebeld en die gaf me deze info.

Alleen even in de gaten houden of ze goed eet en of haar maag niet borreld dan is er kans op verstopping maar dit is zeer klein:)

Succes hoop dat je er wat aan hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .