Ga naar inhoud

Konijn gevallen!!


LucS

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En, Luc, hoe gaat het vandaag met Jip? Huppelt hij alweer vrolijk rond?

Ik heb wel de indruk dat het steeds beter gaat.. Voor de val stond hij altijd tegen zn hok aan, met zn pootjes op de spijlen, en vlak na de val deed ie dat niet meer als je hem eten gaf.. Nu deed ie dat vanochtend weer..

Maar hij ziet er wel vrolijker uit, loopt steeds meer rond, maar ik heb hem nog geen volwaardige "hup" zien doen.. Ik hoop dat ie dat snel gaat doen, als we hem een keer in de bijkeuken laten lopen.. Maar ik weet niet of dat huppen nog terug zal komen!! :( Ik hoop het wel, natuurlijk..

Maar dat zal nog wel wat tijd kosten.. Ik denk dat Jip nog steeds geschrokken is van de val en nog steeds rust wil hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Khoop maar dat ie zn pootjes snel weer kan gebruiken..

Ik heb hem net even in de bijkeuken laten lopen, en heb daar een filmpje van gemaakt.. Ik zal nu even gaan editen, en dan hoop ik dat ik het filmpje zo snel mogelijk kan posten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doet me denken aan hoe Toendra liep een tijdje geleden, nadat ze met Savannah gevochten had. Ook heel erg aarzelend en op de tippen van haar pootjes, zoals Jip nu doet. Zij mankte ook een beetje. Ik denk dat ze een spier verrokken had. Na een week zag je er niks meer van.

In elk geval: als Jip wat schade heeft aan de zenuwen van zijn rug, dan kan het zijn dat het nog wel goed komt hoor. Zenuwen herstellen zich ook, maar dat gaat langzaam. Het goeie nieuws vind ik dat hij rondloopt en zijn pootjes gebruikt, hoe wankel dat ook is.

Ik duim voor Jip! Je houdt ons op de hoogte he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je waar Jip me aan doet denken? Aan mezelf net na mijn rugoperatie! Weet jij niet omdat je nog niet lang lid bent, maar ben 2 maanden geleden aan mijn rug geopereerd. Toen was er dus ook een zenuw geraakt en liep ik een beetje zoals Jip. Maar dat komt dus idd waarschijnlijk weer goed hoor! Maar je zal geduld moeten hebben, hem veel rust geven ook. En tegelijk moet hij ook wel elke dag een beetje bewegen,zodat zijn spieren niet te veel verzwakken waarschijnlijk.

Ik hoop voor jou en Jip dat hij zo snel mogelijk weer de oude is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook.. Maarja, tijd zal het leren..

Ik ben trouwens weer terug, ik moest namelijk net naar het ziekenhuis voor suikerziekte.. KHeb het nu opeens, en er was kans dat ik vannacht in het ziekenhuis moest blijven, maar gelukkig hoeft dat niet.. Wel iedere dag spuiten enzo..

Maarja, ik ben dus weer terug! :)

Jip heeft vandaag ook in de tuin gelopen, en volgens mn vader deed ie daar alweer wat hipjes.. Dus waarschijnlijk zal alles weer helemaal goedkomen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

YouTube - Jip loopt in de bijkeuken

Filmpje van Jip aan het lopen.. Gister even snel in elkaar geflanst.. Slechte beeldqualiteit + slechte geluidsqualiteit..

Ook is niet perfecte overgangen en het einde. Maar het gaat ook niet over hoe mooi het filmpje is, het gaat om de beeldfragmenten..

Jij noemt dit even in elkaar geflanst? Hahaha, als ik zoiets moet maken ben ik een uur bezig!

Maar even on - topic: het is idd goed te zien dat hij niet de volle kracht heeft in zijn rechterachterpoot, hij zakt er duidelijk door!

Ik duim voor je mee dat het snel genezen is!

Enne, jij ook beterschap he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook.. Maarja, tijd zal het leren..

Ik ben trouwens weer terug, ik moest namelijk net naar het ziekenhuis voor suikerziekte.. KHeb het nu opeens, en er was kans dat ik vannacht in het ziekenhuis moest blijven, maar gelukkig hoeft dat niet.. Wel iedere dag spuiten enzo..

Maarja, ik ben dus weer terug! :)

Jip heeft vandaag ook in de tuin gelopen, en volgens mn vader deed ie daar alweer wat hipjes.. Dus waarschijnlijk zal alles weer helemaal goedkomen! :)

Ow, ook niet zo'n leuk nieuws! Kunnen jullie samen herstellen?! Alleszins veel beterschap aan jullie alletwee in dat geval. Ik zou Jip wel nog niet teveel plaats geven om rond te rennen, zorg dat hij zich niet forceert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug dan maar :) Heb je die suikerziekte nu zomaar plots gekregen? Ook niet erg leuk voor je.... Zie je dat spuiten een beetje zitten?

Ik denk dat wat Caroline zegt inderdaad wel goed is: Jip niet te veel ruimte geven, hem eigenlijk verplicht DOEN rusten, zodat alle spieren en zenuwen weer kunnen herstellen. Natuurlijk mag hij wel eens wat rondlopen, dat is ook gezond, maar niet te veel.

Veel beterschap voor jou en Jip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor de tips.. Ik zal meteen even mededelen hier in huis dat we Jip niet te veel moeten laten rondlopen.. Eerst dan nog maar ff uitrusten, dat dat het beste is..

Nouja, die suikerziekte kan je zomaar krijgen (dan valt je alvleesklier uit, die insuline aanmaakt, heel verhaal, blablabla..) Maarja, ik moet nu dus vaak spuiten, en daar is verder niets aan te doen...

De suikerziekte gaat ook nooit over, dus vanaf nu zit ik iedere dag te spuiten.. :( Maar ik moet er maar mee leren leven.. Niets aan te doen verder..

Nouja, Jip gaat nu weer verder herstellen, en ik ga zo weer naar het ziekenhuis...

Greets, Me! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey all!

Ik heb vandaag even gekeken hoe het nou precies ging met Jip, en hij hupt weer als de oude! Hij is weer helemaal blij en weer netzals hij voor de val was! :D

Bedankt, ook namens Jip, voor alle steun en hulp die jullie hebben gegeven!

Groetjes van Luc, en een lik van Jip :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .