Ga naar inhoud

Tip: site met natuurlijke middelen voor dieren


Joelle86

Aanbevolen berichten

Ik zie de afgelopen dagen hier wat vragen staan over zalfjes op wonden, homeopathie bij dieren etc. Dus ik dacht misschien hebben jullie hier wat aan.

Zelf gebruik ik altijd natuur producten voor mijn dieren en heb dan ook een kleine EHBO doosje met wat spulletje wat gewoon heel handig is om in huis te hebben.

Op deze website staan allemaal producten die speciaal voor dieren zijn en ook een heleboel de geschikt voor konijnen en knaagdieren. Even lekker rond snuffelen en lezen, erg informatief en dan weet je ook gelijk wat er zoal te koop is voor je dieren.

Je kan niet op deze site bestellen, is een groothandel, maar alle info staat er wel. Rechts in beeld kan je zoeken naar een verkooppunt bij jouw in de buurt.

http://www.nmlhealth.com/

Groetjes Joelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb zelf altijd de Puur wondgel in huis en meestal ook wel de Puur Diarree. Super spul en tenminste niet zo chemisch.

Veel dierenartsen verkopen het niet hoor, de meeste staan niet zo achter de natuurlijke middelen om het maar zo te zeggen.

Heb je geluk dat jouw da het wel verkoopt...

Sommige reform zaken en dierenwinkels willen het ook nog wel verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen willen wel maar weten niet dat er ook natuurlijke middelen voor dieren bestaan.

Zelf ben ik natuurgeneeskundige voor dieren, voornamelijk gericht op honden, katten en paarden...maar veel wat je hiervoor toepast kan ook toegepast worden voor konijnen.

Ik heb een aantal jaren een praktijk gehad voor dieren, echter was er destijds nog niet zo animo voor omdat mensen er vaak toch wat sceptisch tegen overstaan. Ik ben toen gestopt, maar mijn hart ligt natuurlijk nog steeds bij de dieren en pas het nu voornamelijk toe bij mijn eigen dieren.

Maar aangezien ik hier wat mensen zag die toch wat vraagjes hadden ivm natuurproducten wilde ik toch even een tip geven naar deze site. Er staat gewoon heel veel informatie op van veel verschillende producten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .