Ga naar inhoud

Moe van de onweer van gister?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Allemachtig, hier is het volledig het tegenovergestelde!

Ze hebben vannacht lopen rommelen, er is hier iemand vannacht z'n bed uit geweest om een lege bak af te pakken. Milo heeft zich een weg uit de ren gewerkt en was ontsnapt. Echt de hele nacht en dag hebben ze gerommeld.

Nu blijf ik een uur langer op, om er maar voor te zorgen dat ze het enigszins kunnen volhouden de komende nacht en dag. ;)

Arme schatjes hebben 'maar' 2,3 m2, maar moeten echt elke dag een paar uur rennen en pootjes strekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook vrij sloom, Guinness wat meer dan Guusje, maar Guus is ook een ADHD-konijn...

Gister waren ze ontzettend lui en warm, maar hoe verder de dag vorderde, hoe actiever ze werden.

@Bloem misschien zijn ze gewoon een beetje van de kaart door het rare weer en is het morgen weer wat beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij waren gisteren weer lekker actief. Lola heeft geloof ik wel een uur lang binkies gedaan. En Isaac (ook wel Pietje genoemd) had zijn gekke halfuurtje boven in het hok.

Ik moet zeggen dat het noodweer bij ons wel is meegevallen. Alleen de ren vloog door een windvlaag omhoog en hebben we even afgebroken (maar inmiddels staat ie weer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen kunnen slecht tegen hitte. Mijn ko's zitten doorgaans allemaal buiten(behalve 1, die woont in huis). Heb ze dinsdagmiddag allemaal het huis in gesleept, het was hier volgens mij wel 40 graden, en hoewel ze in een grote ren zitten die volledig in de schaduw staat, lagen ze helemaal voor pampus. Ze vonden het heerlijk binnen, lekker rondrennen.

Ze zijn nu wel actiever, het is nu echt lekker "konijnen-weer", zonnetje, een briesje wind en zo nu en dan wat wolkjes.

De afgelopen dagen waren ook wel heel extreem warm, kunnen mens én dier gewoon niet tegen.

Hopelijk blijft die 30 graden voorlopig weg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen dat het vandaag ongeveer hetzelfde weer wordt als gister & morgen mss iets meer regen.

Zondag zou het weer "beter" weer gaan worden.

Ed & Elly hadden gistermiddag ook weer ineens flink wat energie, hoewel Ed op zijn tijd toch wel even wat rust neemt.

Elly daarentegen heeft gewoon geen moment rust in haar kont ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .