Ga naar inhoud

homeopatie bij dieren???


Snoetje!!

Aanbevolen berichten

Ik heb ervaring met homeopatische middelen voor mijn nijntje. Wel altijd gegeven in combinatie met echte medicatie voorgeschreven door de DA. De KKDA gaf zelf aan dat de 'korreltjes' die ik had de weerstand zouden kunnen verhogen. Die korrels moest ik oplossen in het waterbakje. Weet niet of het echt effect heeft gehad, dat is lastig bij homeopatische middelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je wilt geven... maar hou er wel rekening mee dat je niet té veel geeft. Wat homeopathie kan ook verkeerd werken, als je te veel geeft kan je een contra indicatie krijgen.

Wat wil je geven en om welke reden?

Homeopathie, kruiden en bach bloesem kan heel goed gegeven worden aan dieren (honden, katten, paarden, konijnen, cavia's) je moet enkel wel even geduld hebben. Natuurproducten werken nooit gelijk maar hebben even de tijd nodig...daar in tegen pakken zij wel de oorzaak (mits het goed middel word gebruikt) aan waardoor je vaak wel geheel van de klacht af bent.

Een goed voorbeeld zijn bv huidproblemen: vaak geeft een DA hier een zalfje voor wat je erop moet smeren...echter komt de klacht van binnen uit (bv allergisch of verkeerde voeding) en zou er gekeken moeten worden wat de oorzaak van het huidprobleem is. Als je de oorzaak oplost ben je ook van het vervolg in dit geval het huidprobleem af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens wel een koi karper zijn leven gered met een homeopatisch middel toen hij op de sieve (zeef) terecht kwam en dus helemaal open geschuurd was. Hij was ook in shock.

Ik heb bij mijn herder ook homeopathische middeltjes geprobeerd, maar bij hem werkte het juist niet..

Bij mijzelf werkt het de ene keer wel, de andere keer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .