Ga naar inhoud

Wij hebben zó lekker hooi


Elvje

Aanbevolen berichten

Mijn schatjes zijn nooit slechte hooieters geweest en ze hoeven ook geen peperduur hooi te hebben. Gewoon lekker van de Welkoop/Boerenbond, als 't maar niet te geel is.

Een heel tijd terug had ik zo'n konijnenpakket van de Welkoop gehad en daar zat 500 gram hooi in, maar ze moesten eerst hun zak leegeten. (Tja, ik ben streng...) Nu hebben ze die leeg en krijgen ze dat gratis zakje. Allemachtig, wat is dat verschrikkelijk lekker hooi. Zelfde merk, maar zo ontzettend groen! Het wordt hier gesmikkeld als een ware delicatesse, ze blijven zelfs in hun villa zitten in plaats van lekker door de woonkamer te huppen en het is niet aan te slepen. :bounce:

Ze hebben gelukkig een aardig formaat bak waar 't hooi in gaat en daar moet dan nog een flinke bult boven op, willen ze onbeperkt hooi kunnen hebben voor 12 uur. En dat voor een gratis zakje! Gelukkig heb ik laatst weer echt groen hooi gehaald, 't zelfde merk uiteraard, dus hopelijk smullen ze dat net zo smakelijk op :he:

Maar nu de vraag: kan ik ze wel kruidenhooi tussendoor geven als een nog grótere delicatesse? Of krijg ik dan wel verwende konijntjes die een duurdere smaak krijgen? :$

Hier in de straat liggen ook wel twee grote hooibalen, heel verleidelijk om dat niet naar huis te rollen... maar da's langs de sloot gemaaid, waar ook allerlei honden en ander gespuis loopt. Geen optie dus. ;) Bovendien is het natuurlijk met dit weer kletsnat geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook welkoop hooi, maar op t moment is er bij ons weinig lekker groens te vinden, even wachten nog, en kruidenhooi kan er volgens mij gewoon door heen of naast, zeker als ze het vaker hebben of hebben gehad. Zo te lezen hebben de twee een prinsen(sessen) lerven bij jou!

Fantastisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook welkoop hooi, maar op t moment is er bij ons weinig lekker groens te vinden, even wachten nog, en kruidenhooi kan er volgens mij gewoon door heen of naast, zeker als ze het vaker hebben of hebben gehad. Zo te lezen hebben de twee een prinsen(sessen) lerven bij jou!

Fantastisch

Je moet wel goed kijken inderdaad. Ik heb normaal de 2,5 kilo zak, zodat ik niet al te vaak heen moet en het iets voordeliger is. De vijf kilo vind ik dan weer te lang open staan... Maar laatst was de 2,5 kilo zo geel als maar kan zijn, gelukkig viel me blik op de kilo-zakken en die waren gewoon mooi qua kleur. Dat scheelt hier in ieder geval dus ook wel. Ik weet niet of het zo enorm groen is als nu haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .