Ga naar inhoud

Het is zover!


Margot

Aanbevolen berichten

Nou eigenlijk is het morgen echt zover... Dan wordt Jinty gecastreerd! Ik dacht dat het wel handig zou zijn om alvast een topic te starten.:yes:

Als het goed is heb ik alles al in huis:

- Groenten: andijvie, paksoi, witlof en rucola.

- Warmtekruik.

- Cisaral en Carprofen

- Het hok maak ik morgen ochtend klaar

Ik heb morgen sportdag maar die is al om 1 uur afgelopen dus dan ben ik de rest van de tijd vrij om Jinty op te halen en om haar te verzorgen.

Zou het nog handig zijn om peterselie te halen? Dat wekte toch de eetlust op?

Als ik nog meer vragen heb dan zal ik die hier posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe het gegaan is... Als Jinty een beetje een gemakkelijk konijn is dan zou het zomaar enorm mee kunnen vallen met alle zorgen en volgens mij heb je de juiste spullen al klaar voor de kleine man.

Succes met alles!

Het is een voedster... Hahaha! Maar maakt niet uit hoor ;).

Het is allemaal goed gegaan! Ze is net weer thuis, ze heeft nog niks gegeten en ze ligt alleen maar een beetje te suffen maar naar omstandigheden gaat het goed.

Ze is alleen wel een beetje een stresskipje en wil ook normaal niet echt geaaid worden (bangheid) en nu ze binnen staat begint ze helemaal te trillen als er iemand in de buurt komt. Ik zal nog wel een foto posten van hoe ze er nu bij zit. Het is wel een zielig propje zo... Ach ja uiteindelijk is het beter voor der!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat opzich best wel goed! Ze eet alweer een klein beetje zelf en hupst al een beetje door de kooi. Ik heb nog geen keutels gevonden maar die zullen vast in de loop van de dag vormen.

Tot nu toe is dit de meest voorspoedige castratie geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie maar gisteren ben heb ik niet de kans gehad om te reageren. Mijn opa ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis...

Met Jinty gaat het super! Ze heeft alweer veel gekeuteld en ze is helemaal alert ect. Waarschijnlijk gaat ze vandaag weer naar buiten in een afgeschermd stuk van het hok. Je kan ook duidelijk merken dat ze haar vriendinnen mist (en zij haar ook) dus waarschijnlijk als ze weer samen zijn (met dan een gaas ertussen zodat ze haar niet kunnen verwonden aan de wond) zal Jinty nog sneller herstellen. En dan zal ze in de loop van de week weer helemaal samen gaan met de anderen.

Ja ik had nog peterselie gehaald, ik weet alleen niet of dat ook echt de eetlust heeft bevorderd aangezien ze vrij snel al zelf at :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .