Ga naar inhoud

Luzerne koekjes bakken


LoveRalph

Aanbevolen berichten

Hoooii :)

Ik kreeg ergens de tip 100% luzerne koekjes als beloning te geven. Het lijkt me leuk die zelf te bakken, maar ik kan geen recept vinden op internet :( hebben jullie die misschien? Of is het helemaal geen goed idee ze zelf te maken?

Dankjewel alvast! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist het ook niet, maar als je konijnen ziek worden en alleen nog maar lekkere dingen willen eten tja.. dan moet je zoeken zoeken zoeken.. Veel vezels was belangrijk en in luzerne zit 30% vezels.. Dus toen vond ik luzerne ruiten.. Zo kwam ik er dus op ;) En ze vinden het heerlijk.. Die luzerne ruiten kunnen ze trouwens ook in een envolop versturen, al zijn ze nu wel met vakantie.. Je kunt max 1 kilo luzerne ruiten op die manier versturen en de verzendkosten zijn dan nog geen 3 euro.. Zou dat echt niet van je moeder mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is te doen ;) maar zelfs voor 200 gram moet ik 6.75 verzendkosten betalen.. Dat is nog meer dan de bestelling xD

Nee ik had ze gemaild en ze hebben voor mij 1 kilo luzerne ruiten op de post gedaan voor 2,70 euro verzendkosten.. Maar hun programma op de site kan dat niet berekenen, dus dan krijg je het terug gestort. Mail ze maar eens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .