Ga naar inhoud

wortel hooi


pluis04

Aanbevolen berichten

ik had ergens gelezen in een topic dat iemand wortel hooi gaf aan haar konijn

en omdat mij konijn geen hooi eet en ik alle kruidenhooi,gewoon hooi, weide hooi en hooi vers van een boer heb geprobeert maar ze er niks van pakt dacht ik mischien is dat wel wat.

want ze is gek op wortel maar kan nergens vinden waar je het kan krijgen ik heb al bij de boerenbond gekeken en dierenwinkels en online winkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

boseetje-albums-nieuw-huis-picture46750-wortelhooi.jpg

Ik heb wortelhooi van BOWIT, koop het bij de pets place in hwijk. Andere kruidenhooi was wel okee vonden ze maar als ik dit neerleg dan vallen ze echt aan net alsof ze biks krijgen! en omdat Miep minder biks mag heb ik besloten dit hooi te kopen voor ze dat ze iig veel hooi eet!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren een mail gestuurd naar Bowit om te vragen waar ze dat ook leveren in breda

ik ben het namelijk nog bij geen een dierenwinkel of tuincentrum tegen gekomen.

je kan het ook niet bij hun bestellen

want wat Tumtum zegt wij hebben hier wel een dobby als dierenwinkel die heeft alle kruidenhooi behalve die wortel want ben er vanochtend al meteen naar toe geweest

en kruidenhooi met kamillie, brandnetel,paadenbloem en distel heb ik allemaal al gehad en zelfs met rozen maar dat pakt ze allemaal niet dit is me laatste hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .