Ga naar inhoud

Blind konijntje?


kimwijdeven

Aanbevolen berichten

De moeder zit er niet meer bij neem ik aan? Want volgens mij moeten ze nog wel melk drinken!

Is het een mogelijkheid dat je de moeder van je buurman dan even kan "lenen" zodat ze nog voor de kleintjes kan zorgen? Als dat nog gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rare buurman heb jij! Wie geeft er nou konijntjes van 3 à 4 weken weg?

Of heb je de moeder erbij gekregen.

Wat betreft de oogjes: ik zou water koken en goed af laten koelen. Daarna met een zacht nat doekje voorzichtig over de oogjes vegen.

Je hebt kans dat de oogjes dan wel open gaan. Hoop voor je dat het nijntje inderdaad niet blind is, want dat kan wel als de oogjes te lang dicht blijven zitten.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kleintjes inderdaad die leeftijd hebben mag je het helpen met gekookt,afgekoeld water..... maar voorzichtig zou ik zeggen.

Als het zoals chanty zegt (en zo klinkt het ook wel wat) dat ze jonger zijn dan zou ik zeggen, nog even aankijken en zekerheid bij de rare buurman halen....

Vreemde actie trouwens van die man! Maar goed dat je de mama er nog wel bij hebt voor zolang nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .