Ga naar inhoud

Krabben aan oren en korstjes..


Kimmuurt

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Als alleseerste, ik ben hier best wel lang niet geweest maar oke.. :$ Het gaat heel goed met Kaj en Keesie, ze zijn altijd bij elkaar en heb nog nooit een pluk haar gevonden.. :) Maaaar, ik kwam vanmiddag de ren in en toen zag ik bij Kaj een beetje een roze achtige plek bij beide oren. Ik 'aaide' zijn oor en toen voelde ik ook korstjes aan de buitenkant. Aan de binnenkant kan ik niks zien maar aan de buitenkant van het oor zie ik toch echt een roze kalige plek en korstjes, hij krabt er ook wel iets meer aan als normaal. En keesie, heeft hele korte oortjes, krabt ook aan haar oren.. Ik maak me echt zorgen, zometeen is het oormijt of schurft ofzo. En normaal mag ik altijd naar de dierenarts, maar mijn vader heeft sinds kort geen werk meer en er is gewoon geen geld om naar de dierenarts te kunnen... Pff ik weet het echt niet.. Ik zou morgen trouwens een foto maken van zijn oortjes.

Oh, weet iemand toevallig wanneer je de bodembedekking uit het hok kunt laten, wanneer het daar warm genoeg voor is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .