Ga naar inhoud

Pip's plekje op haar rug..


konijntjepip

Aanbevolen berichten

Ik heb het net geschreven bij plekje die ik al eerder had geopend,

maar het is misschien handiger om gewoon opnieuw te beginnen!

Nou pip is dinsdag de 26e gecastreerd en heeft vanaf toen(wat ik weet) een kaal plekje op haar rug, dit was kaal en rood, later kwam er een korstje op en die heeft ze er een tijdje steeds weer afgehaald, vrijdag 6mei moest ze naar de da om haar hechtingen eruit te laten halen, we konden de plekjes niet meer vinden! het ging super goed,

maar.. nu keek ik het even en de plek is groter geworden en kaal.. ook is er weer een klein plekje, en het lijkt zelfs wel blauw!

wat kan dit zijn.. eerst dachten sommige dat het mijt was, of is het toch iets van de casteratie? of is dit niet ernstig.. wie kan mij helpen?

zie foto:konijntjepip-albums-mijn-lieve-pip-picture44442-plekje.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals al eerder gezegd ook in je vorige topic zou het mijt of schimmel kunnen zijn en alleen een da kan dit vaststellen.

wel gek dat 2 dagen (of een dag?) voor je naar de da ging de plek er nog zat en bij de da opeens niet meer, haren groeien niet heel snel terug lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .