Ga naar inhoud

Hoe is het mogelijk???


Mels

Aanbevolen berichten

Gister huppelde ze nog vrolijk in de ren, mijn twee mooie, lieve, bruine franse hangoor rammen. En vandaag liggen ze naast elkaar dood in het hok! Zomaar. Geen wondjes, geen ontlasting... Hun kleine vriendinnetje huppelt nog wel alsof er niets aan de hand is..

Iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn? Ben er stuk van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreselijk! Je zult wel kapot zijn, maar wat hierboven ook al is gezegd: gauw naar de dierenarts om je meisje na te laten kijken (en eventueel de oorzaak van overlijden van de heren vast te laten stellen).

Heel veel sterkte met dit enorme verlies en knuffel je nijnenmeisje maar extra!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen idee wat het geweest is... Laat ook geen autopsie doen, omdat het met de voedster goed gaat en de andere konijnen (in het andere hok) ook niks mankeren. Ook de da stond/staat voor een raadsel. Zeker omdat ze beide tegelijk dood zijn gegaan. Toen ik ze vond waren ze beide nog een beetje warm, ze lagen ook zo lief tegen elkaar aan. Eerst had ik nog de hoop dat ze in een diepe slaap waren.. maar snel werd echt wel duidelijk dat ze niet meer wakker zouden worden. Ik hou Elske extra goed in de gaten, je merkt wel dat ze de jongens mist..

Blijft vreselijk... ben ook helemaal op...moe...

Fijn dat ik hier op BB mijn verhaal kwijt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat erg heel veel sterkte

ik had ook verleden jaar hetzelfde ook zomaar 2 konijnen dood

na 4 dagen kwam ik erachter dat mijn burenbestrijdingsmiddel

tegen maden hadden gebruikt

dit is onder de schutting doorgelopen bij mijn konijnen.

kan bij jou missch ook zoiets gebeurt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel sterkte met het verlies

het is inderdaad vreemd allebei tegelijk dood

ik heb het hier gehad met 2 kippen s,ochtend liepen ze nog vrolijk rond en s,avonds toen ik het nachthok dicht wilde doen lagen ze allebei naast elkaar dood.

echt vreemd om te zien tegelijk dood

mijn man geloofde mij ook niet toen ik het vertelde die zei ook al hoe kunnen 2 dieren nu allebei op het zelfde uur dood gaan.

ik heb het toen wel laten onderzoeken maar er is niks gevonen toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .