Ga naar inhoud

Komkommer & Tomaat


BorLot

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik had bij de lijst met groenten die je kunt geven, dat je ze ook komkommer en tomaat kunt geven. Had ik nog nooit van gehoord, maar wil ze het toch wel graag geven. Alleen ik ben bang dat ze er een dunne ontlasting van krijgen, of andere dingen. Kan ik het ze gewoon geven?

Bedankt:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef het ze hier ook gewoon idd. Maar die van mij zijn heel erg makkelijk, die hebben nog nooit diarree gehad. Ik geef het met warm weer juist extra zodat ze wat meer vocht binnenkrijgen. (die van mij zijn dan te lui om te gaan drinken ofzo:p)

Ik weet dat 1 van de konijnen van Dollie wel tegen cherry tomaten kan maar van gewone tomaat aan de diarree gaat. Het is dus een beetje uitproberen. Pak in iedergeval nooit de drinkfles weg, zoals sommige mensen beweren. Als een konijn wil drinken heeft hij vocht nodig. Dat hij van water naast zijn groente aan de diarree gaat is echt onzin. (dan waren bijna alle konijnen hier op bb ondertussen zo ongeveer leeg gelopen:p)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee , dat diarree komt toch als men een konijn (of een knager) zomaar opeens vanuit het niets groente geeft, terwijl de alleen droog voer gewend is? Zo heb ik dat geleerd toen ik voor het eerst een hamster kreeg.

Mijn nijnen lussen de komkommer pas als het is opgedroogd... gekkies. Tomaat heb ik nooit geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .