Ga naar inhoud

Help! Konijn eet niet meer!


Droppie1

Aanbevolen berichten

Hij heeft vannacht weer zo'n 'aanval' gehad, met zijn kop scheef over de grond (hij stond nog wel) rondjes draaien. Ik heb toen maar gezorgd dat hij nergens tegenaan stootte, maar het hield niet op. Toen heb ik hem tussen mijn benen genomen/vastgehouden en even later was hij weer rustig en was er niets meer aan de hand. Toen zat hij gewoon een beetje suf voor zich uit te staren. 10 minuten later was hij echt weer 'normaal'. Ik heb de DA weer gebeld, ook omdat hij sinds gisteren weer bijna niets gegeten heeft.

Morgen moet ik met hem naar de DA en dan gaan ze bloedprikken op E.Cuniculi en ik moet zijn keutels meenemen zodat ze kunnen kijken of hij eventueel coccidose of zo iets heeft. Hij blijft namelijk steeds maar hele zachte keutels/diarree houden (ik denk blindedarm keutels die extreem zacht zijn, en hij niet op eet), met name 's ochtends, en 's middags worden ze weer normaal.

Ik hoop eigenlijk een beetje dat ze iets vinden. Niet dat het leuk is, maar dan weet ik in ieder geval wat het is. Want ik weet echt niet wat we anders nog moeten, en wat er nou met hem aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach jee, dit meen je niet! Wat naar zeg! Ik hoop ook zĆ³ dat er wat duidelijks uit het onderzoek komt. Ben echt benieuwd wat er aan de hand is. Nu maar hopen dat ze er achter komen en wat ze er tegen kunnen doen. Hou ons op de hoogte! En vĆ©Ć©l sterkte gewenst jullie allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt niet leuk om te horen. Ik had gehoopt dat het beter zou gaan. Ik ben heel benieuwd of de DA iets kan vinden. Dan heb je inderdaad een antwoord waarom hij zo doet. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat ze het kunnen behandelen. Hebben ze vandaag al iets aan je kunnen vertellen? Hoe gaat het nu met je konijn? Heeft hij alweer wat gegeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .