Ga naar inhoud

plekje..


konijntjepip

Aanbevolen berichten

Mijt kan ook van hooi komen of van stro, of onder je schoenen, of hij droeg het al bij zich, elk konijn kan het krijgen ongeacht of er andere dieren zijn. Maar als het mijt is (en ik zou hier dus idd ook mee naar de da gaan) is het wel vrij makkelijk te behandelen met stronghold.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het geen ent reactie zijn?

Het lijkt een beetje op het wondje dat een van mijn konijnen had na een enting?

Dit wondje bloedde overigens niet, maar ze zat er dan ook niet aan.

Het korstje is mooi genezen zonder verder te ontsteken.

aangepast door Femkeee
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen idee of ze vocht toegediend heeft..

ik heb haar ook nog niet laten inenten:$...

ze heeft precies het zelfde plekje(alleen dan wat kleiner op haar zij)

Om vrijdag heen te gaan voor de hechtingen en mijt? kan dat? of moet dit snel behandeld worden..

goh sneu beestje ze blijft zo bezig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst had k de Da gebeld over een wondje bij Jacks, de dag erna zou k naar de DA gaan. er werd me toen aangegeven dat als de huid rustig was, niet rood ik de dag nog kon afwachten en anders moest langskomen. als ik het goed zie is de huid rondom het wondje rood is, ik zou dus even bellen naar de DA/mailen en langsgaan.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat je niet graag naar de DA gaat, maar mijne gaf dus aan dat als de huid rood was ik moest komen en het anders kon wachten, uiteindelijk was t de dag erna goed bij mijn nijn toen ik kwam voor de entingen, t genas goed en dus heb ik er ook niets aan hoeven doen maar dat wondje zag er anders uit... maar had toch even gebeld de dag ervoor. ik zou even de foto mailen en je DA laten beslissen of t kan wachten of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies even bellen en vragen wat je da er van vind. Maar ik denk persoonlijk dat je wel tot vrijdag kan wachten hoor, als het al om mijt gaat is dat nu niet gelijk heel erg bedreigend dat het nu meteen behandelt moet worden en kan dat best tot vrijdag wachten (tenzij ze continue op de grond ligt van het krabben aan alle kanten;)), scheelt weer stress voor je konijn. veel succes! en ja wat het anders kan zijn (ent reactie? bijt wond?) geen idee.. maar dan kan ook tot vrijdag wachten lijkt me.

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

neehoor het gaat harstikke goed met pip, soms krabt of bijt ze er even aan maar dat was het dan ook wel weer,

bijt wond dat moet dan al van haar zelf zijn.. en ze is niet ingeent.. misschien zoals ze hiervoor zeggen door de operatie infuus of iets.. we vragen het vrijdag meteen! bedankt!

p.s ;mijn vorige konijntje had ook een witte huid maar pip heeft heel licht roze

aangepast door konijntjepip
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .