Ga naar inhoud

Paprika chips


RogerBunny

Aanbevolen berichten

Voordat iedereen flipt: nee, ik geef mijn konijntjes geen paprika chips!

Ik heb er gewoon een vraag over. Toen de zak een aantal dagen geleden nog dicht was, speelde mijn voedster er al mee. Ik dacht dat het kwam omdat het zo leuk kraakte. Maar gisteren was de zak dus open, en mevrouw krabbelt de opening naar beneden en steekt doodleuk haar koppie erin om er wat uit te vissen. Ik heb haar natuurlijk snel weggehaald, want ja, zout, kleur-smaakstoffen, zetmeel enzenz, is natuurlijk niet goed.

Waarom doet ze dit? Voor mij ruikt het namelijk heel anders dan verse paprika, maar ik weet niet wat zij ruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n broertje had wat chips geknoeid op de bank. Ik dacht ineens: hoe kan mijn nijn zo zitten smikkelen op de bank.. Was er gelukkig ook snel bij.

Een voerzak doet het hier ook leuk ;) Zit er nog een klein beetje in en hier past mijn hele nijn erin. Nijn foetsie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... OF je hebt gewoon een konijn die GEK is op chips:mdr:

Hier ook een konijn dat gek is op 'mensenvoer'

Pluis geeft er niet om, maar als je met Molly niet uitkijkt pakt ze gewoon je koekje of chips af, vind ze heerlijk.

Net als spekjes die pakte ze laatst gewoon van 1 van de kinderen af toen die nietsvermoedend iets te dicht bij het hok stond met de lekkernij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zout vinden ze lekker....Ik had een kat die likte enkel een chippie af....:mdr:

Ik heb patatje joppie tegen woordig......

Patatje Joppie is zó lekker! Verslavend!

Mijn konijnen zitten buiten en komen niet in de verleiding om aan de chips te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom was mijn konijn dol op verjaardagen; overal de chippies van de vloer eten. Hij vond dat echt heerlijk. De verjaardagen daarna heb ik meneer maar in zijn hokje gezet. Het was nog wel chips met hamsmaak waar ik hem mee betrapt had... ( is gelukkig zo nep dat er geen echt vlees in zit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pooke is ook gek op krakende zakken (en vast ook op de inhoud, maar die krijgt hij niet). Of, als ik koekjes eet, eet hij ze zowat uit mijn mond als hij ook op de bank zit. Geef je hem dan iets wat hij wel mag, andijvie ofzo, is niet goed genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .