Ga naar inhoud

goed goedkoop voer??


bounty

Aanbevolen berichten

mijn nijnen krijgen nu nog gemengd voer. maar ik weet dat dit niet gezond is. ik wil wel overstappen op goed voer maar wat zijn goedkope merken(goed voer)?. want ik heb het er wel overgehad met mijn moeder op over te stappen op SS... maar dat blijkt te duur. dus weet iemand een soortgelijk SS, dat goedkoper is dan dat.

alvast bedankt!:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopefarms supertrio. 11,50 voor een zak van 15 kg bij dewelpenhoeve.nl

Daar komen tot 30 kg nog 6,75 verzendkosten bij, dus als je 2 zakken per keer besteld kost dat ongeveer 15 euro per 15 kg voer. Dat is 1 euro per kg en dat vind ik zeker niet duur voor zulk kwalitatief goed voer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik net;) Via dewelpenhoeve.nl

Is de Welpenhoeve betrouwbaar? Heb jij ervaring met hen?

Laatst kwam ik daar spotgoedkoop een zak SS van 10 kg. tegen.

Maar omdat ik er verder (nog) niet bekend mee ben, heb ik nog geen bestelling durven te plaatsen. Heb je me al geregsitreerd daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik wil even wat zeggen voor je hf koopt, er zijn best wel wat konijnen die het niet lusten/willen dus ik zou je aanraden eerst bijv. bij de dierenwinkel in de buurt ( geen verzent kosten) een klein zakje uit te proberen.als je anders 15 euro moet weggooien omdat ze het niet willen is dan ook zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel goede opmerking

Niet alle konijnen lusten het of kunnen het verdragen

maar ik wil even wat zeggen voor je hf koopt, er zijn best wel wat konijnen die het niet lusten/willen dus ik zou je aanraden eerst bijv. bij de dierenwinkel in de buurt ( geen verzent kosten) een klein zakje uit te proberen.als je anders 15 euro moet weggooien omdat ze het niet willen is dan ook zonde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .