Ga naar inhoud

Weet iemand aan wat louka gestorven zou kunnen zijn?


Axellenn

Aanbevolen berichten

Ze bloedde uit d'r darmen of blaas.. (is alweer 5 jaar geleden hoor, maar toch vraag ik het me af..) ik was zelf toen nog maar een kind van 9 maar ik vraag het me wel af, aangezien ze buiten zat, en ik d'r dood vond met een plas bloed bij haar 'kontje' maar een kat ofzo kan het niet geweest zijn, want ze stond in een dicht hok, met sloten aan (en een ren) maar dat is allemaal afgebroken omdat ik bang was dat in het hout of hok een ziekte zou zitten dan..

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, plakpoep had ze zeker niet -hebben haar helemaal gecontroleerd

Hadden da gebeld maar die zei dat je daar niks meer aan kon doen.. en ze is dus wss f'king pijnlijk gestorven ofzo.. maar buh, als ik aan d'r terug denk krijg ik nog zo de bibber en tranen in mijn ogen..

ze zat wel in hetzelfde hok waar mijn allereerste konijntje in heeft gezeten, dat is moeten inslapen aan een tumor in d'r kaakje; pfft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen een van mijn konijnen baarmoederkanker had, en ik haar helaas te laat onder het hok vond, bloedde ze ook aan de achterkant. Dat kwam dan uit de baarmoeder. Helaas kon ik haar niet meer redden en ik had nooit eerder kenmerken gezien dat ze kanker had. Enige wat ik nog kon doen is zo snel mogelijk naar de dierenarts racen om haar uit haar lijden te verlossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het alleen bloed was, maar haar achterkant was verder nog heel, dan denk ik ook als eerste aan baarmoederproblemen. We weten tegenwoordig dat een behoorlijk groot gedeelte van niet gecastreerde voedsters baarmoederproblemen krijgen, zoals onstekingen (die dodelijk kunnen zijn) of kanker. In beide gevallen kan ze en baarmoederlijke bloeding hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .