Ga naar inhoud

Helemaal rot geschrokken!


Sascha

Aanbevolen berichten

Was ik net mijn normale riedeltje aan het doen.. Lekker alle nijntjes wat groenvoer en biks en hooi.. Hoor ik opeens Dribbel hele rare geluiden maken. Dus ik kijk om, is hij aan het kwijlen en doen, en aan het (soortvan?) hoesten. Het leek wel alsof hij ergens in stikte. Schrok mij helemaal rot want konijnen kunnen natuurlijk niet spugen. Kwam allemaal wortelprut uit zijn mondje en slijm uit zijn neus. Nu gaat het wel weer, hij is wat rustiger geworden en heeft niet meer gehoest. Wat zou het kunnen wezen? Ik hou hem iig even in de gaten en woensdag stond sowieso de dierenarts al in de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je dat je geschrokken bent.

Tony maakt ook af en toe een heel gek geluid alsof hij zich heeft verslikt en moet braken zonder dat er iets komt. Dan schrik ik me ook lam... Hij blijkt een gebitsafwijking te hebben, maar of het daar ook door komt heb ik nog niet gevraagd. Goed dat je het onder de aandacht brengt van de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .