Ga naar inhoud

konijnen en anti-vlo?!


pluisebol...

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben er gisteren achter gekomen dat onze nijntjes vlooien hebben.

Pluisje had dat al eerder gehad, dus wist ik al wat ik moest halen.

Maar omdat pluisje toen alleen zat, heb ik me geen zorgen gemaakt over likken o.i.d.

Maar nu zit ze samen met zorro, en ik dacht misch. gaan ze elkaar likken, een krijgen ze wat anti-vlo binnen. Dus mijn vraag; is het schadelijk als ze het uit elkaars nekje likken?:$

Heb het al bij de dw gevraagt, de onwetende jongen keek op het pakje en zei:

'Staat er niet op, dan zal het vast niet zo zijn.'':grrrrrr: Maar aangezien de ontwetendheid van dw dacht ik dat ik het toch maar even hier moest vragen.....:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jrj al zei:

Je moet niet de Beaphar hebben maar de Advocate of de Stronghold (alleen verkrijgbaar bij de DA en sterkte afhankelijk van het gewicht van je konijn)

En ja dat kan kwaad als ze dat echt uit elkaars nek gaan likken. Dan zou ik ze na toediening even een tijdje uit elkaar zetten tot het goed heeft kunnen intrekken. Minimaal een paar uur maar als ze dan toch weer daar gaan likken dan liefst toch een halve of hele dag zolang dat geen nieuwe koppelproblemen geeft.

aangepast door Bianca
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .