Ga naar inhoud

Abces weg :D


MiPi

Aanbevolen berichten

Net met knikkende knieën naar de dierenarts geweest omdat m'n konijntje waarschijnlijk moest worden ingeslapen. Daar hoorde ik dat hij hem eerst wilde onderzoeken omdat m'n konijn nog een levendige indruk maakte en in goede conditie was voor zijn leeftijd. Afijn, even daar gelaten voor het onderzoek. En het is goed gegaan! Kan hem pas over een uurtje ophalen dus zit nu zenuwachtig af te wachten. Waar ik alleen bang voor ben is "hoe lang duurt het nog voor het terug komt"

Hij kon het namelijk niet helemaal verwijderen.. weet niet precies waarom niet, hoor ik denk ik straks wel. Nu moet ik het zelf gaan na-behandelen natuurlijk, ben alleen een beetje huiverig voor hoe dat zou gaan. Ziet het er erg smerig uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er smerig uit ziet, wen je daar wel aan.......Dat is echt...

Maar het zal misschien best meevallen..

Belangrijker is dat je je in gaat stellen dat het vooral langdurig gaat zijn......

Een abces is doorgaans hardnekkig.....

Dus sterkte voor jou en beterschap voor je konijntje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er smerig uit ziet, wen je daar wel aan.......Dat is echt...

Maar het zal misschien best meevallen..

Belangrijker is dat je je in gaat stellen dat het vooral langdurig gaat zijn......

Een abces is doorgaans hardnekkig.....

Dus sterkte voor jou en beterschap voor je konijntje !

Dankjewel!

Heb hem inmiddels opgehaald. Het ziet er toch wel erg vervelend uit. Had me er wel op voorbereid maar schrok toch even toen ik het eenmaal goed had bekeken.

Heb nu een spray mee om het twee keer per dag schoon te maken en moet 1 keer in de 2-dagen een spuitje geven.

Hij begon net wel gelijk rond te kijken in z'n hok en wat te eten/poetsen. Nu is hij maar weer een beetje gaan zitten.

Hij heeft nog wel een abces, in z'n testikel.. maar deze groeit niet zo hard. Dokter heeft er wel naar gekeken maar hier blijkt bij niet zoveel last van te hebben. Eerst maar afwachten hoe het hiermee gaat..

enige nadeel is dat hij al 9 is, en hij heeft helaas ook niet het eeuwige leven. Dus als het echt te langdurig zou worden (dus dat het weer terug komt en weer etc.) moet hij waarschijnlijk wel worden laten ingeslapen

Maargoed! Ik probeer het positief in te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .