Ga naar inhoud

Gries heb een kale plek in z'n nek:S


Boseetje

Aanbevolen berichten

Woomt hij samen met een vriendinnetje?

Mss heeft hem anders iets te fanatiek gewassen ;)

Zolang er geen huidschilfertjes aanwezig zijn & geen witte puntjes in de vacht, zou ik mij niet zoveel zorgen maken.

Maar bij twijfel kun je altijd eventjes een kweekje laten maken bij de dierenarts voor onderzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft mijn ventje ook zo'n plekje door t rijden van m'n voedster dus dat kan t zijn.. K moest van de da opletten of huid niet rood/ geïrriteerd was/werd maar hij krijgt al weer nieuwe bruine haartjes! (cleo gat zodra t kan ook onder t mes en hoop dat t rijden dan minder word) als zij wil rijden pakt ze m vast(z'n haar) en hij rent weg, en los is de pluk.. Heb je ook plukjes haar gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet trouwens heel vaak bij konijnen met langer haar in de nek dat ze een kale plek hebben, of lijken te hebben. Ik heb 2 konijnen met lang haar in de nek en die hebben dat ook allebei. De huid ziet er mooi rustig uit, dus ik denk niet dat hier iets bijzonders aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .