Ga naar inhoud

Konijn laat zich vallen


hangoorsnuitje

Aanbevolen berichten

Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal??

Een waardering voor de baas dat betekend dat het konijn zich zeer op zijn gemak voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Bobby ligt ook doodstil als hij zich op zijn zij laat vallen hoor. Niks om je druk om te maken verder, hoewel je er soms erg van kan schrikken als een konijn zo stil op zijn zij ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .