Ga naar inhoud

Oormijt?!


Debbie

Aanbevolen berichten

Ben me net nogal rot geschrokken, ik vond dat mijn konijn veel aan haar oor krabbelde, en ging dus even haar oor goed bekijken..

Nu zag ik in haar oor een geel achtig korstje, als je eroverheen gaat komen er ook een soort schilvertjes af, als je niet goed kijkt zie je het bijna niet omdat het iets donkerder is als haar eigen huidskleurtje zegmaar..

En ik zie haar net dus ook met haar oren flapperen..

Is dit wat ik denk dat het is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed..:$ ben bij de dierenarts geweest.. het was gewoon oorsmeer:$

Maar hy vond dat ze wel wat veel oorsmeer had in haar oor dus ze heeft daar ff een spulletje in gekregen..

hij heeft haar meteen helemaal bekeken en alles was goed, dus ik ben iniedergeval weer opgelucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Oren waren oke!Was pigment,maar ja je weet maar nooit!!!Vroeger thuis heb ik heel zielig konijntjes zien sterven doordat ze korsten in de oren hadden en mn vader deed er alles aan,het is me nooit duidelijk geweest als kind zijnde wat dat was...Mn vader was erg verdrietig en de behandelingen hielpen niet!!!

Maar hier dus geen korsten maar mijt zover alleen bij Nurdy!Hopenlijk was ik er vroeg genoeg bij en slaat de behandeling aan!Goede tip van het stro,ik hou het in de gaten.

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .