Ga naar inhoud

Mag niet meer bij Bailey komen.


Bijouxxx

Aanbevolen berichten

Had laatst een topic gestart over de mislukte koppeling van BigBen en Bailey, met BigBen gaat het gelukkig weer goed, is nog steeds de oude... zonder mannelijkheid :P maar Bailey... is na zondag ochtend nog steeds gestrest... en ik mag haar nét op haar hoofdje aaien, en héél snel het voerbakje vullen, dan is het gelijk weg met mij! heb geprobeerd 'stand te houden' maar een hel! Ze bleef in mn hand happen en krassen helemaal overstuur grommen en 'kreunen'. Ben hier zo van geschrokken dat ik moest huilen :s Want Bailey is nu totaal een ander konijn... Mijn ouders/zussen kunnen ook niet in haar buurt komen, en als niemand er is, kijk ik stiekem even zonder dat zij mij door heeft, dan zit ze heel druk haar kooi te verbouwen (geen nestje maken ofzo) maar alles verplaatsen constant, of ze is juist heel stil in een hoekje. Maakt geen geluiden, pas als er iemand bij haar is.

Net uit school weer even gekeken, en geprobeerd te aaien, ging goed, maar toen ik richting haar buikje ging raakte ze helemaal van slag, grommen en bijten... Wat ik tot nu toe heb gevoeld is een hard buikje, bij de andere nijnen is het zacht, maar bij haar niet.

Wat is dit?! Gas? Is dit gedrag normaal? na 3 dagen... Had de DA gebeld, maar zei dat ik geen zorgen hoefde te maken, dat ze schijnzwanger was, oke dat kan, maar een harde buik en zo'n extreem veranderd gedrag?

Sorry dat ik zo kort op elkaar weer een topic plaats... maar hopelijk kunnen jullie helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .