Ga naar inhoud

Update Silke - Castratie 12/04/11


Bunny_Nijntje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Update!

___

Het is wonderbaarlijk hoe snel een konijn geneesd in eigen omgeving. Ik weet nog goed hoe ze gisteren maar net twee biksjes at. Na overleg met de DA mocht Silke gisterenavond naar buiten. Ze was net een half uur buiten, en kijk daar, ze at een beetje andijvie! Vanmorgen was ik voorbereid op veel; een onderkoelt konijn, een verwond konijn door Mats zijn gejaag of zelfs een dood konijn. Maar dit had ik echt niet verwacht. Ze stond aan de deur, op haar achterpootjes, te wachten op eten. Zelfs voor haar operatie heeft ze dat nooit gedaan! Ze at de biks weer zoals altijd. Het gejaag van Mats is er nog wel, maar het is minder. En ik weet zeker dat ze vanavond net zo blij groentes zal eten.

Natuurlijk kan het ook dat als ze vannacht toch nog binnen zat, ze vandaag ook had gegeten. Dat het gewoon toeval is dat ze nu buiten zit. Maar ik geloof er toch in dat haar eigen omgeving, het weer vrij kunnen rondrennen, toch veel geholpen heeft.

Volgende week gaan we terug voor draadjes te laten trekken, en we gaan ze meteen allebei laten inenten. Dan ruikt Mats ook naar dierenarts dus kan hij niet weer flippen, haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .