Ga naar inhoud

Update Silke - Castratie 12/04/11


Bunny_Nijntje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja super toch

Jouw konijn draait het om :he::he:

Rond half 12 geloof ik.

Update!

____

Ik had net weer twee biksjes en een stukje brood voor haar neergelegd en die had ze opgegeten! Dus toen heb ik haar nog een handje biks gegeven, en guess what, ze eet het! Ongelooflijk, ik las overal dat ze eerst groenten zouden eten en biks later, maar Silke eet alleen maar biks! Ik leg het altijd voor haar neusje, ze eet het dan gewoon in het liggen. Het is een begin, misschien komen de groenten ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb haar net nog een beetje gedwangvoert, omdat ze die appel toch nauwelijks aangeraakt had. Het gaat echt moeizaam, met dat spuitje lukt het niet en met de lepel is het heel moeilijk om haar het te laten eten. Uiteindelijk gewoon alles rond haar mondje gesmeerd en nu maar hopen dat ze dat opeet :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

___

Ze heeft nog een beetje biks en zelfs wat groenten gegeten, heb haar net vers hooi gegeven en dat begon ze ook meteen op te eten. Het ligt ondertussen al aardig vol met keutels, ze zijn klein en zwart, maar ze zijn er tenminste. Zou ik vanavond nog dwangvoeding geven, of is het niet meer nodig aangezien ze een beetje eet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je pb gelezen en je foto's gezien. Bij Luna zien ze er ook ongeveer zo uit. Kleiner dan anders en niet mooi rond. Het zal er wel bij horen denk ik.. Ik heb Luna nog een klein beetje dwangvoer gegeven. Ze eet wel, maar vrij weinig. Ik heb haar nog een beetje gegeven om haar darmpjes op gang te houden. Maar ik weet niet of het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

___

Ze heeft vandaag 2 handjes biks op, een stuk komkommer en wat hooi. Heb haar nog niet gedwangvoert. Het domme is dat als ik de biks voor haar neerleg, begint ze het meteen te eten, en Mats doet mee. Maar zodra Mats ophoudt stopt zij ook met eten. Straks om half 5 ga ik groenten geven, als ze er niet van eet ga ik haar nog dwangvoeden. Ze keutelt ondertussen wel wat beter, nog steeds heel zwart maar wel ronder en groter. Maar ik heb het gevoel dat ze bijna niet drinkt? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ze van de groentes gaat eten, dan krijgt ze ook op die manier al wat vocht binnen. En anders kun je inderdaad met een spuitje wat water in haar bekkie spuiten, want vocht heeft ze natuurlijk net zo goed nodig.

Ik heb geen ervaring met castratie van voesters, maar vind je het niet fijner om haar binnen te houden, zodat je haar goed in de gaten kunt houden?

Sterkte in ieder geval:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .