Ga naar inhoud

castratie


salina

Aanbevolen berichten

Hallo BB,

Binnenkort wil ik mijn mannentje nijn laten castreren zodat hij lekker bij 2 meisjes en 1 jongentje kan gaan zitten. Ik wil alvast informatie hebben zodat ik weet wat ik allemaal moet doen. Wat komt er allemaal bij kijken zodra hij thuis is?

-Moet ik stro in de kooi leggen of handdoek?

-Hoe lang moet hij apart zitten?

-Is het de beste om paar dagen alleen hooi en biks te geven?

Zijn er nog meer dingen wat ik moet weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg, een castratie. Maar daar krijgt hij wel 3 hele leuke vriendjes voor terug. :D

Je kunt het beste een handdoek in de kooi leggen. Stro gaat prikken, en kan dus ook in de wond gaan prikken. En dat moeten we niet hebben he. ;)

2 weken na de castratie kan hij worden gekoppeld. Want dan zijn ook alle hormonen uit zijn lijf.

Na de castratie moet je gewoon zorgen dat hij weer goed eet, en dat mag ook groenten zijn hoor. Mits hij die nu al eet.

Vraag aan je DA of je ook pijnstilling mee kan krijgen. Want de meesten hebben na zo'n castratie toch nog wel wat last, en dan is het wel prettig om wat pijnstilling in huis te hebben. Geef hem de eerste dag na de castratie gewoon veel rust, houdt goed in de gaten of die goed blijft eten en drinken, en houdt ook in de gaten dat hij niet aan zijn wond gaat likken.

Wanneer laat je hem castreren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Woppy is vrijdag gecastreerd. De arts zei dat hij een week niet op bodembedekking mag. Hij heeft een handdoek in zijn kooi.

Hij mocht over twee weken pas bij het vrouwtje omdat er toch nog zaadcellen zouden kunnen zijn.

Verder mocht hij alles eten. Ook voor de operatie.

Ik moest een krat meenemen met een drinkfles water en een bakje eten zodat ze dat na de operatie kunnen aanbieden. Hij mag ook even niet hoog springen. Op een bank ofzo. Omdat hij nog suffig kan zijn, maar ook omdat hij zich pijn kan doen.

Ik was best zenuwachtig maar het viel best wel mee. Spannend! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .