Ga naar inhoud

wat is dit?


Aanbevolen berichten

me konijntje is buiten lekker aan het huppelen zie ik opeens een hele rare soort van ontlasting. ik zou niet weten wat het is en of het gevaarlijk is?

ik heb er even een foto van gemaakt. het konijntje is ongeveer 7.5 week oud. heb haar uit een asiel waar ze zonder moeder was gebracht.

babysleandro009kg0.th.jpg

zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is en wat ik eraan moet doen.

gr iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een beetje gelei achtig? Mijn konijn Timmie had dat ook, bleek dat hij iets aan zijn darmen had, en is toen 2 dagen daarna overleden :( Ben er wel mee naar de dierenarts geweest meteen. Hij was ook aan een kant verlamd en hij was heel erg afgevallen. Nu wil ik je natuurlijk niet bang maken, maar hoe zijn gewicht eventjes in de gaten, ik kan op de foto niet goed zien of het hetzelfde is als bij Timmie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witte urine volgens mij ook ja. Dan zit er veel calcium in de urine en dat mag zo nu en dan. Altijd witte plasjes is niet gewenst omdat er dan kans is op blaasproblemen zoals gruis in de blaas. Je hebt ze niet toevallig op wilg getrakteerd? Dat bevat veel calcium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .