Ga naar inhoud

botbreuk?


jnanis

Aanbevolen berichten

ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken,maar Nico deed een beetje raar!

we waren aan het spelen, ik lag op de grond en Nico sprong op mijn rug en er weer af.

hij spreide zijn poten bij de landing.

hij kwam dus een beetje raar terecht.

toen sprong hij op de bank waar ik op zat en toen op mijn schoot.

ik aaide hem, en toen maakte hij een schokkend gebaar met zijn linkerachterpoot.

mijn vraag is dus, moet ik me zorgen maken? :s

groetjes, Amber.

aangepast door jnanis
Link naar reactie
Delen op andere sites

hij doet nu niks meer, misschien is hij gewoon verzwikt?

Ik denk dat als het pootje verzwikt zou zijn, dat hij ook wel ander gedrag dan normaal zou vertonen.

Ik heb het ook eens voorgehad dat 1 van mijn konijntjes plots begon te manken. Ik ging het aan mijn broer gaan zeggen en toen ik terug ging gaan kijken, was er niets meer aan op te merken.

Ik denk niet dat je je erg veel zorgen moet maken, maar als hij idd terug vreemd begint te doen kan je een bezoekje aan de dierenarts overwegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik goed uit je verhaal dat hij NA-dat hij raar neerkwam weer op de bank gesprongen is? Dan is het pootje bijna zeker niet gebroken. Loopt hij normaal? Als het een konijn is wat regelmatig rent, doet hij dat dan nog steeds? Eet, drinkt en poept hij nog goed? Dan zou ik me geen zorgen maken.

Hij kan zijn dat hij het een beetje bezeerd heeft, maar dat de pijn ook weer snel is weggetrokken. Blijft hij raar lopen of houdt hij helemaal op met springen, dan zou ik het voor de zekerheid na laten kijken door een kkda. Gaat hij minder eten of keutelen of zielig in een hoekje zitten dan moet je onmiddellijk naar een kkda. Maar anders zal het wel loslopen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik goed uit je verhaal dat hij NA-dat hij raar neerkwam weer op de bank gesprongen is? Dan is het pootje bijna zeker niet gebroken. Loopt hij normaal? Als het een konijn is wat regelmatig rent, doet hij dat dan nog steeds? Eet, drinkt en poept hij nog goed? Dan zou ik me geen zorgen maken.

Hij kan zijn dat hij het een beetje bezeerd heeft, maar dat de pijn ook weer snel is weggetrokken. Blijft hij raar lopen of houdt hij helemaal op met springen, dan zou ik het voor de zekerheid na laten kijken door een kkda. Gaat hij minder eten of keutelen of zielig in een hoekje zitten dan moet je onmiddellijk naar een kkda. Maar anders zal het wel loslopen denk ik.

ja hij is nadat hij neerkwam weer op de bank gesprongen.

hij rent weer vrolijk in huis zoals altijd dus ik denk dat ik me geen zorgen moet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .