Ga naar inhoud

konijn eet alleen 's nachts biks


malika117

Aanbevolen berichten

ik vind het voor Beau geen probleem dat hij 's nachts wilt eten. Allen heb ik nog een konijn die nogal geobsedeerd is door eten. En die eet dat alles van Beau op. Overdag kan ik Beau eten geven en erbij blijven zodat ik zeker weet dat hij het zelf heeft opgegeten maar 's nachts weet ik niet wie het dan op heeft. Zodra ik eten neerzet schiet Milo erop af en laat niks liggen voor Beau. Dus vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat Beau vanzelf leert door de dag te eten, omdat Milo door de dag wel eet. Beau zal waarschijnlijk leren dat hij ook moet gaan eten, omdat er anders niets meer overblijft. Zorg ervoor dat er altijd hooi beschikbaar is zodat Beau wel altijd iets te eten heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook al geprobeerd maar toe heeft hij een hele week niet gegeten en heb ik hem moeten dwangvoeren. Uiteindelijk heb ik ze twee weken uit elkaar gezet en toe at hij wel maar ja wel alleen 's nachts. Ik ga ze vandaag week koppelen ook omdat ze de laatste paar dagen voordat ik ze uit elkaar haalde steeds aan het vechten waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat hem nu even alleen en in de meivakantie ga ik weer een ander konijntje zoeken voor hem. Maar ik zag net wel aan hem dat hij haar miste. Ik had hem loslaten lopen en hij was allemaal opzoek naar haar kooi. Dus dat vond ik wel erg zielig. Zal hem extra veel aandacht geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .