Ga naar inhoud

JR Farm bergweide-hooi


Mexflex

Aanbevolen berichten

Ik ben ook niet echt tevreden meer over dit hooi, het is een tijd heel mooi groen en fris ruikend geweest, de laatste 2 verpakkingen waren erg bruinig en roken ook niet fijn. De konijnen aten het ook vrijwel niet meer. Ben dus weer terug op het dure bunny versgrashooi, wat ze gelukkig wel goed eten.

Normaal zaten er ook altijd lekkere lange stugge hooitjes tussen, het is nu heel erg slap heb ik het idee?

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier ook een 14kg baal jrfarm hooi van zooplus. bij mij ruikt het goed, zijn het grote sprieten en is er veel groen, ook eten ze het goed prima tevreden dus.

mazzel? als ik dit zo lees weet ik niet of ik wel een volgende baal ga bestellen aangezien ik dan misschien gewoon een mazzel had. zou zonde zijn als ik dan met 14kg zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit klinkt ook niet echt hoopvol dus......

Heb net een mail gestuurd naar zooplus, maar ik verwacht er niets van. Dan maar weer ander hooi bestellen.

Is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je zou moeten betalen voor niet vers hooi!!!

Probleem is wel dat het een natuurproduct is en dus kan wisselen in kwaliteit... ik koop voorlopig dan wel weer het dure hooi wat wel goed gegeten word, heb nog 1 zak jrfarm hooi liggen en maak die gewoon op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een natuurproduct, daar heb ik alle begrip voor, maar als je oud hooi krijg wat niet gegeten wordt dan vind ik het toch wel zonde van het geld.

Met het hooi van de pets place heb ik dit probleem nooit gehad, het is echter zo gemakkelijk dat je die grote verpakkingen hebt bij de zooplus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier precies hetzelfde probleem. Ik kreeg op 9 december 2010 een 2Ā½kg zak JR Farm Bergweidehooi binnen en wat rook dat heerlijk. Mijn 2 nijnen waren er helemaal verzot op en aten het tot op de laatste spriet op. Op 21 januari kreeg ik de bestelde 14kg binnen (ik dacht met zo'n hoeveelheid wel even vooruit te kunnen), maar helaas. Het was wel zacht en soepel, maar ruikt helemaal niet lekker. Mijn konijnen moeten er ook niks van hebben. Ze waren helemaal verzot op de 2Ā½kg en weigeren de 14kg. Zonde van mijn geld dus.

Op basis van de beoordelingen heb ik het idee, dat je het beste dit hooi kunt bestellen tussen mei en december, dus misschien doe ik in mei of juni wel weer een poging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een mailtje terug gehad van Zooplus.

Het hooi hoeft niet te worden teruggestuurd, ik krijg mijn geld terug. Ik moet zeggen dat ik dat erg goede service van Zooplus vind. Ik heb direct maar weer mijn oude vertrouwde hooi besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig joh.

Tja, ZoopLus is niet zo moeilijk. Ik heb ook al 2x geld terug gekregen voor een verkeerd geleverde smaak hooi. Maar wist niet, dat ik het ook kon proberen voor hooi van minder goede kwaliteit. Jammer, als ik dat had geweten, had ik niet met 14kg hooi gezeten en bijna ā‚¬20,- minder op mijn rekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een mailtje terug gehad van Zooplus.

Het hooi hoeft niet te worden teruggestuurd, ik krijg mijn geld terug. Ik moet zeggen dat ik dat erg goede service van Zooplus vind. Ik heb direct maar weer mijn oude vertrouwde hooi besteld.

Zooplus heeft idd een hele goede service. Ik ben er zelf ook erg tevreden over en doe ook regelmatig een bestelling bij hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen had ik ook altijd dit hooi. Ik merkte inderdaad ook wel aan de konijnen wanneer het hooi wat minder was.

Ik vind het echter erg prijzig, ik haal het nu bij de boer.

Ik heb ook al 2 keer geld terug gekregen omdat er iets niet klopte in mijn bestelling, ik hoefde echter het verkeerde artikel niet terug te sturen. Ik ben erg te spreken over de service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .