Ga naar inhoud

Maandag Is Het Zover, Mijn Meisjes Worden Gesteriliseert


Jessiica

Aanbevolen berichten

ow gelukkig :) via een spuit, naja ik heb later maar een beetje op hun vacht gedaan hebben ze een beetje afgelikt.

nee de medicijnen moeten 12 uur tussen zitten, alleen dat word hem ook niet echt, want dan moet ik vanacht om 3 uur eruit voor de medicijnen en die nemen ze denk ik ook niet, ze hebben toen ik ze net had wel eens antibiotica moeten nemen een tijdje en dat wouden ze eerst wel maar later absoluut niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen heb ik ze toch wat pijnstilling gegeven ze lagen zo stil en begonnen te trillen, alleen het lukte me echt niet om het in hun bekje te krijgen. dus bij lilly zit het over haar hele vacht, ze likte het wel af. bij rose ligt de helft op de deken en de andere helft hangt aan haar vacht, maar ben bang dat ze nu niet genoeg binnen krijgen zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Rose gaat het super, die is weer de oude, met Lilly helaas niet zo, die wil niet eten.

Na vandaag weet ik niet meer of ik ze nog wel zo goed vind,

ben er even heen geweest voor Lilly, ze zeiden over eten; als ze de hele dag niks eet kom dan morgen terug gaan we haar dwang voeren, maar dan is ze 48 uur eten dan bijna en dat vonden ze niet erg, ondertussen wel zelf bezig geweest met dwang voeren, ik ga voortaan weer naar de oude vertrouwde dierenarts waar ik eerst altijd heen ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .