Ga naar inhoud

help! Gebroken pootje!


maartje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat lief dat je dat vraagt mintaka! Met Bobby gaat het op zich wel oke. Hij heeft een klein kooitje in de kamer, zodat hij niet teveel kan lopen. Hij eet weer prima, vrijdag moeten we even op controle, en vrijdag over 2 weken mag het verband en het spalkje eraf. Ik verwen hem op en top! Hij likt ook steeds aan mijn handen als ik hem ff aanhaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een beetje laat, zag het topic net pas.. Fijn dat t zo goed met 'm gaat.

Ik heb ooit een cavia gehad met een gebroken achterpootje.

Die heeft toen een operatie gehad, de DA zei dat ze het bij een cavia nog nooit hadden gedaan maar wilden het wel proberen.

Ze kreeg toen een metalen staafje in haar pootje en dat ging hartstikke goed, ze is er zelfs nog 8 jaartjes mee geworden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wowie, dat is helemaal top Sammy! Ik ga ook kijken of ik de foto's mag hebben van zijn pootje. Ik hoop dat hij weer snel beter is, want ik heb net een nieuw voedstertje voor hem. Die ga ik waarschijnlijk morgen ophalen. Maar natuurlijk moet Bobby weer helemaal oke zijn voordat hij zijn hobby weer mag uitvoeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook kijken of ik de foto's mag hebben van zijn pootje.

Die moet je gewoon eisen!!! :lol: deed ik ook........ik zei gewoon: ik betaal genoeg voor de foto's dus nu wil ik ze ook me naar huis :)

Maar fijn dat het goed met hem gaat!!!! Geef hem maar een dikke knuffel van mijn nijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag even op controle geweest. Het spalkje zat er nog goed om. Over 2 weken gaat het eraf en worden er weer foto's gemaakt. Ik heb nu een nieuwe dierenarts, omdat die vrouw die ik had in de ziektewet zit. Het is een hele leuke (en ook knappe) man! Ik heb gevraagd of ik de foto's mocht hebben en dat vond hij goed. Ik krijg ze over 2 weken. Ik zal hem dan hier plaatsen, dan kun je zien wat voor lelijke breuk het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat op zich wel oke met Bobby! Hij eet goed en is best levendig. Ik heb hem in een redelijk klein kooitje gezet zodat hij niet te veel heen en weer kan huppen. Regelmatig haal ik hem eruit en dan knuffel ik hem lekker. Volgende week mag het spalkje eraf, dus ik ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook zo sneu, elke keer als ik naar hem kijk krijg ik zo'n medelijden. Maar ik merk aan hem dat hij er wel rust in heeft. Het lijkt wel ofdat hij weet dat dit even zo de beste manier is. Nu moet ik zeggen dat ik wel vaak erg zweverig ben, en een beetje met een paranormale blik naar de diertjes kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Het lijkt wel ofdat hij weet dat dit even zo de beste manier is. Nu moet ik zeggen dat ik wel vaak erg zweverig ben, en een beetje met een paranormale blik naar de diertjes kijk.

Daar heb je helemaal gelijk in, dat de meeste konijnen weten wat ze wel en niet moeten doen met bijv. zoals nu een gebroken pootje! Dat zie je goed wat mij betreft. Ik vind het verder niet zweverig! Wel heel erg basic eigenlijk maar dat zijn we (mensen) meestal kwijtgeraakt.. Konijnen hebben een ja hoe moet ik het zeggen, een eh kwetsbare, lichte en subtiele energie :) :)Als je in staat bent om subtiele signalen op te pakken dan snap je konijnen vrij gemakkelijk.

Wazig hè?! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi Mysterymeis! ja ik merk dat ook gewoon aan de energie die rond hun hangt. Net of, als je er ff je best voor doet, het een en het ander kunt oppakken. Je hoort ook altijd zo vaak dat dieren een 6e zintuig hebben. Ik geloof daar heilig in. Ze voelen ook dingen aankomen, zoals weersverandering etc. Of mijn hond die al weet dat ik thuis kom ook al ben ik de straat nog niet in gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi Mysterymeis! ja ik merk dat ook gewoon aan de energie die rond hun hangt. Net of, als je er ff je best voor doet, het een en het ander kunt oppakken. Je hoort ook altijd zo vaak dat dieren een 6e zintuig hebben. Ik geloof daar heilig in. Ze voelen ook dingen aankomen, zoals weersverandering etc. Of mijn hond die al weet dat ik thuis kom ook al ben ik de straat nog niet in gereden.

Ja :) Ik heb weleens gehoord van mensen die bij mij thuis waren terwijl ik weg was dat de kat en de hond hun aandacht bij de deur hadden toen ik ongeveer thuiskwam.. Dat is net zoiets. Mijn konijnen zijn dus allang ziek maar ik hoef eigenlijk niet bewust met mijn ogen te kijken.. ik weet/voel het direct. Met mijn ogen dicht.

Als dat niet zo was.. dan had ik ze allang niet meer gehad. Zeker weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super meis! Prachtig dat dat allemaal te voelen is he. Binnenkort krijg ik een soort van cursus van mijn buurman. Hij is paranormaal begaafd, heeft ook een hoop studie's gedaan. Hij gaat me wat meer leren over wat ik allemaal kan 'voelen' bij de diertjes. Het lijkt me zeer interessant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die ervaring ook wel dat ieder levend iets (mens, die en plant) een energie om zich heen heeft hangen

het is heel bevordelijk om daar juist je open voor te stellen

iedereen weet bv nog wel, dan had je vroeger buikpijn of zo en dan ging je naar je moeder en die legde dan een hand op je buik , even wrijven en weg was de buikpijn..

dit kan je vaak ook op dieren toe passen , mooi om te zien hoe t werkt..

(sorry als t te zweverig wordt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .