Ga naar inhoud

groenten diaree


beauty.konijn

Aanbevolen berichten

Dat vraag ik me ook af...

Ik had al m'n twijfels bij de castratie van haar ram, maar ja, dat kan ik niet zien vanaf hier natuurlijk. Volgens mij praatjes om ons het zwijgen op te leggen.

En dan met een andere account: help, mijn ram is per ongeluk bij m'n voedster geraakt. Wat moet ik nu doen als er kleintjes komen?

Iemand die dus gewoon haar eigen zin doet, ok, best, moet zij weten, maar lig dan niet schijnheilig te doen met verschillende accounts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze langs de ene kant haar eigen zin wil doen, maar langs de andere kant wel op zoek is naar informatie. Maar dan enkel naar informatie hoe het haar uitkomt, hoe zij het wil.

Ik denk ook dat zij nog erg jong is, nog te jong om de verantwoordelijkheid over een diertje te dragen (hoewel leeftijd niet altijd een goede indicatie is of iemand al dan niet verantwoordelijk kan zijn over een dier - sommige oudere mensen zouden ook beter geen diertjes nemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze langs de ene kant haar eigen zin wil doen, maar langs de andere kant wel op zoek is naar informatie. Maar dan enkel naar informatie hoe het haar uitkomt, hoe zij het wil.

Ik denk ook dat zij nog erg jong is, nog te jong om de verantwoordelijkheid over een diertje te dragen (hoewel leeftijd niet altijd een goede indicatie is of iemand al dan niet verantwoordelijk kan zijn over een dier - sommige oudere mensen zouden ook beter geen diertjes nemen)

Egoïsme dus...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .