Ga naar inhoud

Kees eet niet meer uit zichzelf


frunzel

Aanbevolen berichten

Medicijnen heeft Kees voor 18 dagen mee gekregen, ontstekingsremmers en antibiotica...en Fenbendrops.

Zie nu dit pas.. je moet echt als een gek PANACUR gaan halen. Als je eigen DA het niet heeft bel dan net zoveel DA's tot je er een vind die dat heeft. Dat is echt veel beter dan Fenbendrops.

Niet elke DA is even KK en deze is blijkbaar niet KK genoeg om dit te weten maar het is echt het beste medicijn dat je je konijn nu kunt geven als je wilt dat hij het haalt!

edit: okay nou ga ik twijfelen want ik heb beide medicijnen gegoogled en beiden bevatten de werkzame stof Fenbendazole... weet iemand anders wat het verschil is?

aangepast door Bianca
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al meerdere malen gevraagdt of haar dierenarts konijnkundig is maar daar komt geen antwoordt op .Jammer

Zie nu dit pas.. je moet echt als een gek PANACUR gaan halen. Als je eigen DA het niet heeft bel dan net zoveel DA's tot je er een vind die dat heeft. Dat is echt veel beter dan Fenbendrops.

Niet elke DA is even KK en deze is blijkbaar niet KK genoeg om dit te weten maar het is echt het beste medicijn dat je je konijn nu kunt geven als je wilt dat hij het haalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou even contact kunnen zoeken met bovengenoemde Dierenkliniek Wilhelmonapark.

Vul even een vragenformulier in op hun site en leg hun je probleem voor.

Over ong. 3 dagen krijg je meestal een reactie van hun.

Je zou ze natuurlijk ook even kunnen opbellen.

Sterkte en suc6.

http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/

Ik heb al meerdere malen de vraag idd gehad of onze DA wel KK is.

Sorry voor de mensen die daar nog steeds geen antwoord op hebben gehad ...

Begrijp dat jullie dat zeer belangrijk vinden.

Heb met de DA van het Wilhelminapark contact gehad, en hij kwam met de zelfde diagnose als onze eigen DA.

Dus wat moet ik dan nog meer.

Panacur is toch het zelfde medicijn als Fenbendrops...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenbendrops®

  • Bevat 20 mg fenbendazol per ml.
  • Tegen longwormen, larvale stadia van darmnematoden en Encephalitozoon cuniculi.
  • Ook werkzaam tegen Syngamus trachea (luchtpijpworm) en tegen Giardia spp.
  • Geschikt voor kooi- en volièrevogels, post- en sierduiven en (niet bedrijfsmatig gehouden) kleine knaagdieren.
  • Leverbaar in handzame 90 ml flacon met doseerspuit.

Geen idee maar het is zoals hier boven te lezen wel voor ec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .