Ga naar inhoud

Kiki heeft plakpoep...


Kimmuurt

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Kiki was deze hele week al niet helemaal lekker... Ten minste dat gevoel had ik. Sowieso is ze nog een beetje bang en voorzichtig als ik eraan kom en ik weet eigenlijk helemaal niet veel over haar. Maar oke, ik ging dus vanmiddag het hok verschonen in ik zag plakpoep liggen van haar. Ook leek haar kontje iets vies te zijn maar dat heb ik eigenlijk niet goed kunnen zien. Ik kan haar nog nauwelijks aaien dus optillen kan al helemaal niet. Ik had net een lege plastic bak van het hooi er staan en daar heb ik haar ingelokt. Kon niet zo goed zien of haar kontje vies was... Ze eet nu wel weer beter na mijn gevoel maar ik ben bang dat het erger word. Mijn ouders zien geen reden om na de dierenarts te gaan omdat het niet zo erg is, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ze weer normaal eet en ja, om te zorgen dat ze niet echt iets ergs met de darmen krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zegt dat je niet veel over haar weet, is ze bij jou opgegroeid? of was ze al ouder toen ze bij jou kwam? Misschien ligt het eraan dat ze ineens ander voer bij jou kreeg, of je geeft te veel groenten in een keer. eet ze goed hooi? en ik zou toch echt even naar haar kont kijken, anders klit het helemaal vast, en word het gewoon 1 vieze boel, moet je alles wegknippen, niet fijn voor jou en voor kiki, ze kan niet poepen, of plassen dat blijft allemaal erin zitten. Echt het kontje even schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb haar uit de opvang. Heb haar in de kerstvakantie gekregen, dus is zeker 4 of 5 weken geleden. Met haar groente weet ik niet, maar ze krijgt minder groente dan in de opvang dus dat is het niet. En ze wisten niet hoe oud ze was dusja... Ik schat nog wel dat ze jong is.

Ze eet wel goed. SS eet ze ook goed maar echt ontzettend sloom... Kaj eet supersnel dus heb ik het gevoel dat ze soms te weinig SS krijgt. Ik ga morgen weer kijken want het is donker. Ik heb al wel weer wat normale keuteltjes gevonden, maar nog wel heel klein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .