Ga naar inhoud

suikerziekte


Snoef

Aanbevolen berichten

Dat is nog eens een verrassend eind! Het klinkt allemaal logisch.

Maar inderdaad wat Zwarte panter zegt, hoe heeft je DA dan dat bloed in de urine geconstateerd? Dat kan niet met het blote oog want konijnen hebben wel vaker rode urine en dat wil nog niet zeggen dat er dan bloed in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat ik er later van begreep (pas na het posten van dit topic), omdat ik zelf dus niet bij het 1e bezoek aan de DA was, is dat haar urine zelf roodachtig was. En dat er onder bij haar geslachtsdeel rode vlekjes of plekjes zaten. De roodachtige urine is bij deze dus verklaard, want ik heb idd al vaker opgemerkt dat ook konijnen dit verschijnsel vertonen na het eten van bietjes, maar ik weet dus alleen nie wat dan die rode plekjes aan de onderkant bij haar vacht waren...Dat krijg je dus als mama zelf niet meegaat naar de DA, dan krijg je achteraf pas duidelijkere en méér informatie...Zo heb ik ook 2 dagen lopen speculeren of het mss geen blaasontsteking was, tot me verteld werd dat ze daar al op getest was...

Het ís ook allemaal erg wazig en vaagjes, maar ik denk echt dat het aan die bietjes en appeltjes gelegen heeft die ik d'r gegeven heb. Ze is nu weer helemaal de oude: eet goed, sloopt veel, vraagt om aandacht en speelt lekker. Dus ik hoop dat dit het ook echt was en dat er niks meer gebeurd...

Maar het is wel een waarschuwing aan andere baasjes: let op met de hoeveelheid suikers die je je konijn geeft :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .