Ga naar inhoud

rustige gijs die niet aanvalt op de groente....:S


Boseetje

Aanbevolen berichten

Het ligt ook aan de oorzaak van de haakjes. Voeding kan een grote rol spelen: bijvoorbeeld veel biks waardoor er weinig hooi wordt gegeten, veel hooi is het allerbelangrijkste bij haakjes, daarna groenten en natuurlijk een goede biks, maar die geef je al. Een andere oorzaak kan zijn dat de kaak scheef is of de kiezen scheef staan waardoor ze niet goed afslijten, hier kun je niet gek veel aan doen behalve bovenstaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer, beetje suf enzo, MAAR zag net dat Gijs echt aan het lekkerbekken is niet normaal... die eet alles wat los en vast zit, die wil die 250 gr natuurlijk aankomen die hij is afgevallen :D

Ik ben wel benieuwd Gijs had die haakjes dus een dik half jaar geleden niet... is dat een goed teken? als hij scheve kiezen had, heb ik het idee dat het al eerder had moeten zijn? Hij is zeker 5 jaar oud al!

hmmmm ik zoek naar positieve punten.... merken jullie het? zou graag willen dat het niet heel snel terug komt....

Nouw en nu ben ik echt kapot van vandaag en ga ik slapen... Weltrusten allemaal zwaaaiiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .