Ga naar inhoud

Vetbult?


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

Hee allemaal!

Ik heb een 4 a 5 jaar oud nijntje hier zitten, met een grote vetbult in dr nek.

Hij is best wel groot, maar ook verborgen onder haar vacht, vandaar dat ik het gisteren pas merkte... :$

Is dit gevaarlijk? Of is dit een ziekte?

Onze hond zit ook vol met de vetbulten, maar bij hem gebeurt er niks. Onze cavia heeft ook een vetbult op haar kont. Maar deze beestjes zijn nog best oud. Heeft het iets met leeftijd te maken? Mijn jongste nijn heeft geen vetbult...

Ik maak me echt zorgen! Mijn moeder zegt dat het niks voorstelt.

Weten jullie het?!

Owja, dan nog 1 klein vraagje; Kunnen zonnebloempitten trouwens verouderen?

Heb hier zonnebloempitten en sommige hebben wat bruine plekken erop. Alsof ze aangebrand zijn :s

Kan dit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn vader, die is proffessor op dit gebied, dus die zei dat het een vetbult is omdat het los onder haar vel zit zeg maar (Niet zo los dat het door haar hele lijf dwarrelt ;P).

Maar het zit, als je recht boven haar gaat hangen, links aan de zijkant van haar kin.

Ze is een voedster, en heeft een grote 'kraag' om haar kin. Heel veel vacht, waarschijnlijk omdat ze kleine heeft gehad neem ik aan?

Nee, ze wordt niet ingeent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat wil je dan met dit topic? Er wordt aangeraden dat je er toch even naar laat kijken en daar ga je verder niet op in.

Wij kunnen zo ook niet zeggen wat het kan zijn. Normaal is het in ieder geval niet. Ze heeft er nu misschien nog geen last van, maar dan kan wel nog komen. Je kunt het toch beter voor zijn door nu al naar de DA te gaan, ipv pas te gaan als ze er wel last van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat misschien andere mensen dit ook hebben gehad, en dus misschien info erover hebben.

Maar misschien snappen sommige mensen het niet, maar hoe graag ik ook naar de DA zou willen, mijn moeder vind het verspilling van geld, omdat ja, ze heeft er toch geen last van, zegt ze. Hoe graag ik het ook zou willen, het mag niet. Mensen denken soms dat het heel makkelijk gaat allemaal, maar niet als je moeder er zwaar op tegen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .